فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

3. خرداد 1395 - 20:56   |   کد مطلب: 19147
سارقان زورگیری که قصد سرقت خودروی مرد مسنی در اتوبان همت را داشتند، پس از مقاومت صاحب خودرو، قربانی را حدود ۵۰ متر روی آسفالت اتوبان کشیده و با ضربات متعدد چاقو، وی را به قتل رساندند.
به گزارش ملایری‌ها  به نقل از تسنیم ، سارقان زورگیری که قصد سرقت خودروی مرد مسنی در اتوبان همت را داشتند، پس از مقاومت صاحب خودرو، قربانی را حدود ۵۰ متر روی آسفالت اتوبان کشیده و با ضربات متعدد چاقو، وی را به قتل رساندند.
 

حدود ساعت 5:30 صبح آخرین روز اردیبهشت سال جاری، مأموران شهرداری هنگام آبیاری فضای سبز در اتوبان شهید همت غرب به شرق محدوده پل اشرافی اصفهانی با مشاهده جسد مرد مسنی که غرق به خون بود، با پلیس تماس گرفتند.

دقایقی بعد مأموران کلانتری 140 باغ فیض و قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل وقوع جرم حاضر شدند و تحقیقات درباره نحوه و علت قتل مرد شست و هشت ساله آغاز شد.

تحقیقات حاکی از آن بود سارقان خشن قصد سرقت خودروی پراید مقتول را داشته‌اند اما با مقاومت وی مواجه شده‌ و ضربات متعددی با چاقو به دست و سینه وی وارد کرده‌اند؛ سرانجام نیز مرد مسن پس از کشیده شدن مسافت 50 متری روی آسفالت اتوبان از مقاومت دست برداشته و رها شده است.

همچنین مشخص شد مقتول صاحب رستورانی در شرق تهران بود و قصد عزیمت به محل رستورانش را داشته است.

با توجه به وقوع قتل در روز تعطیل و ساعات ابتدایی صبح، شخصی متوجه زورگیری و قتل نشده است؛ سرانجام با دستور بازپرس پرونده، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره شناسایی متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار