نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. خرداد 1395 - 14:20   |   کد مطلب: 19160
مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان گفت: جهت اتمام پروژه های استان حدود 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که با توجه به بودجه بندی استانی روند اجرای پروژه‎‌ها نیازمند حوصله و صبر است.

به گزارش ملایری‌ها؛ رسول منعم در بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان ملایر ئ شهر سامن با اشاره به روند اجرای پروژه های ورزشی اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی و کاستی های سال گذشته هیچ کدام از پروژه ها را رها نکرده ایم.

وی افزود: در حال حاضر و با قدرت درحال اجرای پروژه های استان بوده و اعتباراتی نیز برای تکمیل پروژه های در حال اجرا تخصیص داده شده است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان گفت: جهت اتمام پروژه های استان حدود 70 ملیارد تومان  نیاز می باشد که با توجه به بودجه بندی استانی روند اجرای پروژه ها  نیازمند حوصله و صبر است 

وی افزود: در سال جاری  تلاش شده با مدیریت جهادی  با تلاش مسئولین دست اندرکار بتوان مقدار زیادی از مراحل اجرای پروژه ها را پیش برد.

مدیر کل اداره ورز و جوانان استان همدان در این دیدار به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر و جمعی از مسئولان بخش سامن از پروژه های زمین چمن سامن ، استخر سر پوشیده و سالن کهکدان دیدار کرد.

وی همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان ملایر و رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر روند کار اجرای پروژه های شهرستان و تخصیص اعتبارات را بررسی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما