نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. خرداد 1395 - 12:58   |   کد مطلب: 19185
مهدی نبی‌اللهی قهرمان وزنه‌بردار ملایری در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان ایران و انتخابی تیم ملی در مراغه موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری پیشکسوتان ایران با حضور 180 وزنه‌بردار در شهر مراغه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و یادبود شهدای مدافع حرم برگزار شد.

این مسابقات به‌منظور انتخاب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در آلمان و به مدت سه روز در رده‌های مختلف پیشکسوتان برگزار شد که مهدی نبی‌اللهی قهرمان باسابقه ملایری موفق به‌قرار گیری در جایگاه نخست این مسابقات قرار گرفت.

مهدی نبی‌اللهی پس از پایان این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این مسابقات در سطح خوبی و با حضور اکثر قهرمان ایران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی ایران را داشته که محمد نصیری اسطوره وزنه‌برداری ایران نیز در این مسابقات به‌عنوان مریی تیم ملی ایران حضور داشت.

قهرمانی وزنه‌برداری ایران گفت: در این مسابقات درحرکت موفق به زدن  یک‌ضرب وزنه 130 کیلوگرمی و در دوضرب نیز 170 کیلوگرمی  شدم.

وی گفت: در این مسابقه من درمجموع با 300 کیلوگرم در جایگاه اول ، کاوه ریاحی با مجموع 280 کیلوگرم در جایگاه دوم و امیر جمشیدی با مجموع 270 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نبی‌اللهی گفت: من در این رقابت‌ها در درده سنی 40 تا 44 سال حضور داشتم.

گفتنی است؛ پس از پایان این رقابت‌ها محمد نصیری8 نفر را به‌عنوان اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات آلمان انتخاب کرد که نام مهدی نبی‌اللهی نیز در بین آنها دیده نی شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار