نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. خرداد 1395 - 16:50   |   کد مطلب: 19187
مدیر کمیته امداد ملایر از اعزام 92 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد به مشهد مقدس در هفته جاری خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به ارائه خدمات به بیش از 18 هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد اظهار کرد: هدف ما خود کفایی و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 650 مورد وام اشتغال با اعتبار 5 میلیارد تومان به طرح‌های خوداشتغالی و کارآفرینی اعطا شد، افزود: امسال مبلغ این وام‌ها افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از افزایش مبالغ این وام‌ها از 10 میلیون تومان به 20 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: این وام‌ها در بخش‌های تولیدی، کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و قالیبافی، انواع خدمات و... به مددجویان و افراد نیازمند پرداخت می‌شود.

وی از اعزام 92 نفر از زنان زیر پوشش این نهاد به مشهد مقدس در قالب طرح «شوق زیارت» خبر داد و گفت: این افراد روز جمعه هفتم خردادماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

کولیوند اظهار کرد: این افراد شامل زنان بافنده فرش و شرکت کننده در دوره‌های آموزش خانواده هستند که با کمک خیران با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیون تومان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز تعداد زیادی از افراد زیر پوشش این نهاد به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: با حمایت خیران امسال نیز اعزام تعداد بیشتری از افراد زیر پوشش را به مشهد مقدس خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار