نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1395 - 13:46   |   کد مطلب: 19286
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مراسم ویژه رحلت امام خمینی(ره) در امامزاده عبدالله(ع) ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام فیض الله اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به همزمانی رحلت امام راحل(ره) با روز جمعه اظهار کرد: در راستای نیت واقف مرحوم سیف‎الدوله تعداد یک‎هزار و 450 نفر در شب جمعه اطعام می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد یک‎هزار و 200 نفر زائران حرم مطهر امام (ره) و 250 نفر نیز افراد زیر پوشش کمیته امداد شهرستان هستند که در مقبره سیف‎‎الدوله اطعام می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مراسم ویژه رحلت امام خمینی(ره) در امامزاده عبدالله(ع) ملایر خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه 13 خردادماه با سخنرانی فرزند آیت‎الله بهجت با عنوان «درس اخلاق» در خصوص شخصیت امام راحل(ره) و مسائل دینی و اخلاقی برگزار خواهد شد.

وی به غبارروبی بقاع متبرکه شهرستان ملایر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: غبارروبی بقاع متبرکه از روز گذشته شروع شده و تا قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

اسدپور اعزام 20 مبلغ اعزامی از قم و بومی به مناطق مختلف شهرستان ملایر همزمان با ماه رمضان، برگزاری محافل انس با قرآن و محفل ویژه انس با قرآن با حضوری قاری مصری را از برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه در ماه رمضان دانست.

وی از اطعام‌دهی بیش از 5 هزار نفر از اقشار مختلف همزمان با لیالی قدر و شب‌های جمعه در ماه رمضان خبر داد و گفت: اطعام‎دهی در راستای نیت واقف انجام می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر برگزاری ویژه برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع) و شب‌های قدر در بقاع متبرکه، برگزاری طرح نشاط معنوی در هفت بقعه شاخص شهرستان و برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را از دیگر برنامه‌های این اداره همزمان با ماه رمضان برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار