نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. خرداد 1395 - 21:56   |   کد مطلب: 19315
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اقتصاد مقاومتی را باید با روحیه جهادی مانند شهدا، ادامه داده شود و اگر مسئولان و مردم ما روحیه ایثار و جهاد داشته باشند، قطعا در مقابل استکبار پیروز می شویم.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار مجیدی در مراسم تشییع دومین شهید مدافع حرم ملایر با اشاره به مثلت شوم ایجاد تفرقه در جهان اسلام اظهار داشت: امروزه در جهان اسلام یک مثلث شوم شکل گرفته که باعث تفرقه و فتنه در جهان اسلام شده که یک ضلع اول آن آمریکا است.

وی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در منطقه خاورمیانه به دنبال اجرای نقشه ها و راه هایی بوده که خاورمیانه را آنطور که خود می خواهد تعریف کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضلع دوم این مثلث شوم را رژیم غاصب صهیونیسمی عنوان کرد و گفت: این رژیم سال هاست که با غصب سرزمین فلسطین در منطقه خود را جای داده و به دنبال برتر دانستن قوم خود در جهان است.

وی آل سعود را ضلع سوم این مثلث عنوان کرد و گفت:  آل سعود با به کار گرفتن گروه‌های اجاره ای در منطقه و جهان اسلام فتنه ای بزرگ ایجاد کرده و این در حالی است که خود را خادم الحرمین می دانند ولی آنان خائن الحرمین هستند.

سردار مجیدی هدف این مثلث شوم را تغییر در نقشه خاورمیانه عنوان کرد و گفت: آنها برای تسلط به منطقه و با دخالت در امور کشورها همچون عراق، یمن، سوریه و لبنان به دنبال تغییر در خاورمیانه هستند.

وی با اشاره به رشادت های مافعان حرم و تاثیرگذاری آنان در منطقه بیان کرد: امروز پس از گذشت شش سال شکل جدید از اتحاد مسلمانان رخ داده و مدافعان حرم در خط مقدم ان قرار دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خط جغرافیایی دفاع از انقلاب امروز به جای مرزها صدها کیلومتر آنطرف تر شکل گرفته  است.

وی الگو برداری کشورهای اسلامی از انقلاب ایران را واهمه دنیای استکبار دانست و گفت: اگر ما امروز در میدان شهر جمع شده ایم به این معنا است که همه ما در صف این شهید ایستاده ایم و در راستای هدف بزرگ شهیدان حرکت می کنیم.

سردار مجیدی با اشاره به رشادت های شهید مدافع حرم سعید شاملو در دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد: این شهید والا مقام پس از پایان خدمتش در سپاه و  دوران بازنشستگی داوطلبانه در عملیات های مستشاری در سوریه حاضر شده و سخت ترین پست نظامی یعنی تخریب را بر عهده گرفت.

وی گفت: قطعا شهید شاملو هدف بالا و والایی که داشت برای دفاع از حرمین حضرت زینب(س) وحضرت رقیه(س) دفاع کرد و همانطور که رهبری فرمودند شهدای مدافع حرم از سه امتیاز ویژه برخوردار هستند.

وی دفاع از حرم اهل بیت(ع) را اولین امتیاز شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: دفاع از جمهور اسلامی صدها کیلومتر آنطرف تر دومین ویژگی آنان است و شهدا رفتند در مقابل دشمنی بایستند که هدفش را جمهوری اسلامی قرار داده بود و در خاک ما باید می جنگید، اما شهدا در صدها کیلومتر آن طرف مرزها ایستادند و دشمن را زمین گیر کردند.

سردار مجیدی گفت: امیتاز سوم این شهدا شهادت در غربت بوده و افتخار چهارمی که نصیب شهید شاملو  بوده  این است که مثل جد بزرگوارش امیرالمومنین(ع) در ماه مبارک رمضان به شهادت رسید.

وی گفت: امروز دشمن به ما در مسائل اقتصادی فشار آورده است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند راه مقابله با آن اقتصادمقاومتی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اقتصاد مقاومتی را باید با روحیه جهادی مانند شهدا ادامه داده  و اگر مسئولان و مردم ما روحیه ایثار و جهاد داشته باشند، قطعا در مقابل استکبار پیروز می شویم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار