نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1395 - 19:19   |   کد مطلب: 19339
رئیس اداره ورزش ملایر خبر داد؛
انتصاب پنج رئیس هیئت ورزشی جدید در ملایر
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از تغییر در روسای هیئت های ورزشی کشتی، فوتبال، هیئت جانبازان و معلولین، نابینایان و ناشنوایان و هیئت رزمی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با صدور احکام سرپرست هیئت کشتی، جانبازان و  معلولین ، فوتبال  و رزمی و نابینایان و ناشنوایان را معرفی نمود .
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر اظهار دراین‌باره اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید ورزش شهرستان و ارائه برنامه جدید  استان و با توجه به اهمیت جایگاه ورزش و ورود تفکرات نو در ورزش شهرستان و همچنین  علی‌رغم موفقیت چشمگیر ورزش  ملایر که در سایه همدلی و وحدت  روسا و نواب هیئت ورزشی ،مربیان ،داوران رسمی ، ورزشکاران ،پیشکسوتان ، و حمایت مسئولین شهرستان ملایر   بوده به‌منظور توسعه هر چه بیشتر  ورزش شهرستان این تغییرات  صورت پذیرفته است.
رضایی  گفت: سعید کتابی  معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر  به‌عنوان سرپرست هیئت فوتبال، مسعود مصطفی جوکار نایب‌قهرمان المپیک سرپرست کشتی، خلیل احمدی  سرپرست  هیئت جانبازان و معلولین و سرهنگ  محمد فتحی سرپرست نابینایان و ناشنوایان و داریوش صفاری رئیس اداره صنعت و معدن به‌عنوان  سرپرست هیئت رزمی منصوب شدند.

وی افزود:  این تغییرات در راستای قهرمان‌پروری این رشته‌ها که در شهرستان ملایر شاخص بوده صورت پذیرفته است.

لازم به ذکر است در راستای تحقق اهداف  و سیاست‌های اعلام‌شده در آخرین جلسه شورای اداری  ورزش و جوانان استان همدان که  در ملایر برگزارشده بود   تغییر مسئولین هیئت دیگر نیز در دست مطالعه قرارگرفته است.

وی همچنین با اشاره به دیدار جمعی از همکاران اداره ورزش و جوانان به دیدار مادر شهید سید محمد موسوی بیان کرد: صله‌رحم در ماه مبارک رمضان  مخصوصاً خانواده شهدا و بخصوص مادرانی که تنها مانده‌اند را وظیفه هر مسلمان روزه‌دار و بازدید از خانواده‌های شهدا را تجدید بیعت با آرمانه‌ای امام و یادآوری این آرمان‌ها را دانست.

 رضایی گفت: در پایان این ملاقات مادر شهید محمد موسوی از  سوی اداره ورزش و جوانان تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار