نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. تير 1395 - 16:07   |   کد مطلب: 19423
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ بر اسرائیل یعنی مرگ بر یک تفکر ضد انسانی و معنای دیگر آن مرگ بر تفکر داعشی وحشی گری و افراطی با مدیریت است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در سخنرانی پایانی مراسم راهپیمایی روز قدس در ملایر با اشاره به جنایات اسرائیل در فلسطین اظهار داشت: غده سرطانی اسرائیل به عنوان یک مشکل برای جامعه بشری تعریف شده است و نه تنها ایران همیشه سرافرز و مردم غیور و انقلابی کشور ما بلکه همه بلاد اسلامی از وجود چنین غده خطرناکی ناراحت و نگرانند.

وی افزود: به واسطه خطرها، آدم کشی ها، نسل کشی ها، کودک کشی ها، تعرض به امنیت و آرامش بلاد و ملت ها و اقدامات ضد انسانی که اسرائیلی ها امروز در منطقه و جهان انجام می دهند باعث شده سراسر دنیا بک نفرت عمومی نسبت به این مجموعه بی هویت پیدا کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس به عنوان یکی از یادگاران امام راحل(ره) ابتدا در کشور ما شروع شد و مبداء ایران است و امروز شاهد بوده که این نهالی که امام(ره) کاشتند و به یک درخت تنومند ضد استکباری و صهیونیستی تبدیل شده و شاخ و برگ آن به تمام دنیا رسیده است.

وی افزود: امروز در کشورها و شهرهای مختلف دنیا مسلمانان با تنوع در رنگ ، گویش و مذهب در راهپیمایی ضد اسرائیلی به وحدت رویه ای رسیده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: عرب و عجم، شیعه و سنی و همه و همه در تمام جهان اسلام امروز ندای کوبنده ضد اسرائیلی بلند شده و این نشان از اقتدار و عظمت جهان اسلام و جامعه اسلامی است.

آزادی خواه با اشاره به مهمترین درس های روز قدس  بیان کرد: یکی از بهترین درس های روز قدس، تنایجی است که در وحدت، مسلمانان به آن می رسند و هر کجا جهان اسلام یکپارچه شده  وملت ها کنار هم  همگام و همراه شدند، اقتدار جهان اسلام به رخ کشیده می شود.

وی وحدت مسلمانان را سبب ترس دشمنان دانست و گفت:دلیل اینکه رژیم منفور و منحوس جهان اسلام کمر همت را بر ایجاد اختلاف در بلاد اسلامی بسته، این است که از وحدت و یکپارچگی شما وحشت داشته و می ترسد.

وی گفت: درس بزرگ روز قدس برای برخی از دولت هایی که ادعای اسلامی دارند، اما یک دورغ بزرگ بیش نیستند، این است که آنها باید به آغوش اسلام برگردند چرا که بردگی آمریکایی ها و اسرائیلی ها بودن هنر نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جنایات آل سعود و آل خلیفه در برابر مسلمانان بیان کرد: آل سعود دولت به ظاهر مسلمان و ضد اسلامی که رسما با حج ابراهیمی ممانعت می کند، باید این را بفهمد و بداند که عمل به اوامر ضد انسانی، اسلامی و قرآنی اسرائیل و آمریکایی ها خطر بسیار بزرگی است.

وی افزود: رژیم ترسو و به هم ریخته آل خلیفه نیز باید این را بفهمد که اعتبار آنها نیز در وحدت بین بالاد اسلامی بوده و سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر متدین و مومن شیعیان یک عمل غیرقانونی ضد مردمی است.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: درس بزرگ دیگر روز قدس وحدت بین جوامع اسلام است و اگر مسمانان کنار هم و همدست و رفیق بوده و دولت های به خواب زده از خواب غفلت بیدار شوند، در این صورت اقتدار جهان اسلام خود را نشان می دهد و اینجاست که دشمن نمی تواند به ما ضربه ای وارد کند.

وی افزود: همه شهدای مدافع حرم با گلوله ها و موشک های مستقیم با مدیریت اسرائیلی ها به شهادت رسیدند و امروز جوانان ولایت مدار ما با روحیه انقلابی برای ضدیت با استکبار و صهیونیست می ایستند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری درباره قدس بیان کرد: رهبر انقلاب ما وقتی لب به سخن می گشاید تن اسرائیل و آمریکا به لرزه در می آید و در بیانات اخیر خود فرمودند که جهاد با اسرائیل امروز واجب است و کمک و یاری به هر فرد مسلمان و مظلومی در هر گوشه ای از جهان تبعیت از پیامبر اکرم است و حضور شما در این جبهه ضد استکبار و ضد صهیونیستی تایید ایمان شماست.

وی افزود: موضع گیری های رهبر انقلاب، ریاست جمهوری و مسئولان عالی نظام و مراجع تقلید نشان از آن داد که در روز قدس نگاه های سیاسی و حزبی و تشکل های سیاسی باید کنار گذاشته شود و وحدت همیشگی باید در اوج خود حرکت کند و هر کسی ضدیت خود را با تفکر اسرائیل اعلام کند.

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره نفوذ بیان کرد: رهبر امروز سخن از نفوذ کردند اینکه دشمنان امروز در بدنه و پیکر نظام نفوذ می کنند و از طرفی برای فشار از خارج به نظام در بدنه و پیکره برخی از منفذهای خارجی هم نفوذ می کنند.

وی گفت: اگر حس کردیم که نوع مذاکره، مواجهه و موضع گیری های برخی کشورهای دیگر با ما همسو با اسرائیلی ها است باید بدانیم که آنها در اختیار اسرائیلی ها هستند.

وی با اشاره به بحث نفوذ در داخل بیان کرد: نفوذ داخلی هم امروز دور از انتظار نیست اگر در کشور اتفاقاتی می افتد این را نباید به حساب انقلاب بگذارند و صاحبان فیش های نجومی که مردم نسبت به آنها نفرت دارند و اینها تحت نفوذ اسرائیلی ها در منطقه هستند.

وی افزود: این فیش های نجومی با با آن تفکر بسیجی و انقلاب که جوانان ما به دور از هرگونه فکر و اندشه در رابطه با مسایل مالی جان خود را فدا کردند، مغایر است و انقلاب ما انقلاب ابراهیم خانی ها، شهید احدی ها و شهید وفایی ها و شهدای عزیزی است که جان و سرمایه خود را گذاشتند و با خدا معامله کردند.

وی گفت: مرگ بر اسرائیل یعنی مرگ بر یک تفکر ضد انسانی است و نوع نگاه انسانها مهم است و تفکر پیغمبر(ص) یک تفکر  و تفکر داعشی وحشی گری و افراطی با مدیریت اسرائیلی ها هم یک تفکر است.

وی تاکید کرد: امروز اگر تفکر ضد اسرائیلی باید کمرنگ و محو شود و از صحنه تاریخ بشر نابود شود و آن حکومت جهان شمول مهدوی به همه جای دنیا اثر کند، همه باید با هم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات نایندگام ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نماینده مردم ملایر در مجلس با وحدت و همدلی همراه با مجموعه مسئولان و تلاش وافری برای راه اندازی مجدد کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل و ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

وی بر لزوم صرف بهینه و مدیریت مصرف از سوی مردم تاکید کرد و گفت: کشور ما هم اکنون در منطقه و دنیا به عنوان یک کشور پرمصرف شناخته شده ایم و باید برای خروج از این وضعیت به سمت فرهنگ سازی در صرفه جویی حرکت کنیم.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: واردات در برخی از موضوعات باید به صفر برسد و در کارخانه هایی که تعطیل شده بزودی بازگشایی و بازمهندسی می شود بسیاری از معضلات و مشکلات حل خواهد شد و تمام اینها نقطه شروعی برای استقلال بیشتر شما مردم است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار