نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. تير 1395 - 11:55   |   کد مطلب: 19441
رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد:
برپایی نمایشگاه کتاب در پارک سیفیه ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: با آغاز فصل نمایشگاهی از کتاب با موضوعات متنوع در پارک سیفیه ملایر گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان و گردشگری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشارات فرهنگ جامع تهران، نمایشگاهی از کتاب با موضوعات متنوع در پارک سیفیه ملایر گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت غنی سازی اوقات فراغت و استفاده همشهریان، مسافران و گردشگران در فصل تابستان برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در این نمایشگاه انتشارات فرهنگ جامع تهران تعداد سه هزار 500 عنوان کتاب را در قالب 40 هزار جلد در فضایی مناسب و سر سبز به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره عناوین این کتاب ها گفت:  اطلاعات عمومی، مذهبی، روان شناسی، زبان انگلیسی، آشپزی، ورزشی، پزشکی، کشاورزی, ادبیات و رمان، تاریخی، کودک و نوجوان و ... در این نمایشگاه به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

جمالی زاده گفت: انتشارات فرهنگ جامع تهران، ناشر برگزیده کشور در سال 75 بوده و تاکنون بیش از 300 نمایشگاه در نقاط مختلف کشور برگزار نموده است.

وی افزود: این نمایشگاه که از تخفیف 40 درصدی برخوردار است از 10 تیر تا 10 مرداد و از ساعت 10 صبح لغایت 24 شب در پارکینگ کنار دریاچه پارک سیفیه ملایر، پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار