نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. تير 1395 - 12:12   |   کد مطلب: 19461
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر خبر داد
توزیع 750 پرس غذای گرم در بین مددجویان ملایری
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر از توزیع 750 پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی کولیوند با بیان اینکه 750 پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت به همت رئیس و اعضاء اتحادیه طلا و جواهر فروشان شهرستان ملایر توزیع شده است، اظهار داشت: با هماهنگی اکیپ‌های مددکاری این نهاد مقدس، تمام غذای‌های تهیه شده بین مددجویان ساکن در شهر ملایر و روستاهای این شهرستان با نظارت اعضای صنف جواهر فروشان توزیع شد.

وی بیان کرد: اتحادیه طلا و جواهر فروشان شهرستان ملایر قریب به 60 بسته اسباب بازی نیز برای کودکان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر تصریح کرد: در قالب طرح مفتاح الجنه رئیس و اعضاء این اتحادیه هزینه خرید و تعمیر لوازم خانگی و همچنین مبلغ 7 میلیون ریال هزینه صدور گواهی کسب تعمیرگاه تعویض روغنی خودرو یکی از فرزندان مددجو را متقبل شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء این اتحادیه تاکید کرد: مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان در قالب طرح های مفتاح الجنه و همیان مولا و طرح شفاء کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر این نهاد در سطح استان و شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار