نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. تير 1395 - 12:14   |   کد مطلب: 19462
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری تجمع بزرگ مدافعان عفاف و حجاب و حریم خانواده در ملایر همزمان با 21 تیرماه سالروز تاریخی دستور رضاشاه مبنی بر کشف حجاب، با هدف مقابله با بی‌حجابی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ پاسدار مصطفی رستمی در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اینکه این همایش و راهپیمایی از ساعت 6 عصر از مقابل پارک چمران به سمت میدان فخریه و در نهایت در پارک سیفه مقابل مسجد صورت می‌پذیرد، افزود: این همایش مختص خانم‌ها نیست و کلیه اعضای خانواده‌ها می‌توانند شرکت کنند.

وی از اهدای جوائز ارزنده‌ای به قید قرعه به شرکت‌کنندگان محجبه و اهدای شاخه گل به همراه بروشورهایی حاوی پیام‌ها اخلاقی و معنوی از طرف خانم‌ها محجبه به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب اشاره کرد و گفت: با این اقدام سعی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه داریم.

رستمی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود افزون بر 7000 نفر در این همایش شرکت کنند، اظهار کرد: حضور ماشین آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، حضور آمبولانس و اکیپ پزشکی توسط شبکه بهداشت و درمان ضروری است.

وی از ائمه جماعت خواست تا در منبرها و مساجد در رابطه با برگزاری این همایش و ترقیب حضور خانواده‌ها در آن همکاری کنند همچنین شهرداری نسبت به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح شهر اقدام کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در بخش دیگری نسبت به افزایش بی‌حجابی و بدحجابی در پارک‌ها و بوستان‌های ملایر هشدار داد و تصریح کرد: متأسفانه رسانه‌های غربی، ماهواره، اینترنت و فضاهای مجازی جوانان و بانوان ما را به سمت بی‌حجابی و حتی کشف حجاب سوق می‌دهند که به شدت بنیان خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

رستمی به تبعات و آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اخلاق بی‌حجابی در جامعه اشاره و اظهار کرد: این معضل متاثر از شرایط حاکم بر کل کشور است بنابراین انتظار می‌رود نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به وظایف شرعی و اداری خود در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با جدیت بیشتری عمل کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار