نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. تير 1395 - 14:35   |   کد مطلب: 19470
نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی گفت: صنایع دستی یکی از ظرفیت های بالا در ایجاد اشتغال بوده که علاوه بر ایجاد اشتغال باعث درآمد زایی پایدار می شود و نیازمند توجه هر چه بیشتر است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به مهمترین وظایف نمایندگان اظهار داشت: قانون جایگاه نمایندگان را مشخص کرده و تدوین قانون و نظارت مهمترین وظیفه هر نماینده‌ای است.

وی اجرای نمایندگان به وظایف خود را مهمترین انتظار مردم دانست و بیان کرد: ایجاد تعامل و وحدت مهمترین وظایف مسئولان ادارات بوده و مدیران در حفظ این تعامل باید کوشا باشند.

نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی  خدمتگذاری به مردم را مهمترین وظیفه هر مسئولی دانست و بیان کرد: هر فرد با هر طیف و گروه سیاسی باید همراه با دولت کار کرده و به سیستم اجرای کشور کمک کند.

 وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با معاونین وزرا برای بازدید از شهر ملایر و رفع مشکلات شهرستان بیان کرد: از معاونین وزاری صنایع و معادن، جهاد کشاورزی، رئیس اتاق ایران و رئیس سازمان میراث فرهنگی برای حضور در ملایر دعوت شده است.

حجت الاسلام آزادی خواه توجه به صنایع دستی را یکی از راه های ایجاد اشتغال با هزینه پایین دانست و بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در کشور تکیه تنها به فروش نفت است.

وی افزود: صنایع دستی یکی از ظرفیت های بالا در ایجاد اشتغال بوده که علاوه بر ایجاد اشتغال باعث درآمد زایی  پایدار می شود و نیازمند توجه هر چه بیشتر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: ملایر دارای ظرفیت بالایی در صنایع دستی بوده و توجه به این بخش یکی از درخواستهایی است که در حضور رئیس سازمان صنایع دستی بررسی می شود.

وی با اشاره وضعیت قسمت های حاشیه نشین شهر ملایر بیان کرد: بر اساس گزارش وزیر بیش از 10 میلیون نفر در کشور در حاشیه شهرها زندگی کرده که این امر نیازمند توجه هر چه بیشتر است.

حجت الاسلام آزادی خواه افزود: حاشیه های شهر دارای ظرفیت های بالایی بوده و درخواستهایی را نیز که از مسئولین داشته  مطالبات سطح پایینی بوده و باید هر چه بیشتر به این قسمت ها توجه شود.

وی با اشاره به بحث حقوق های نجومی بیان کرد: هر عنصر خطا کار در انقلاب باید حذف و برکنار ده و بحث حقوق های نجومی همان مسئله نفوذ بوده که بارها رهبر انقلاب به آن تاکید داشته اند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار