نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. تير 1395 - 16:07   |   کد مطلب: 19471
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق های نجومی به افکار عمومی و اعتماد مردم لطمه زده و عملکرد سایر مدیران را نیز زیر سوال برده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به مهمترین اولیوت های کشور اظهار داشت: حرکت‌ها و برنامه ریزی های مسئولین و نماینده ها باید حول اقتصاد مقاومتی که اولیویت اصلی کشور است باشد.

وی گفت: اقدامات در این زمینه باید حماسه گونه و نیازمند حرمت عمومی بوده تا در شهرستان در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات محسوسی صورت گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت‌ حقوق‌های نجومی بیان کرد: حقوق های نجومی به افکار عمومی و اعتماد مردم لطمه زده و عملکرد سایر مدیران را نیز زیر سوال برده است.

وی با تاکید بر برخورد با کسانی که به بیت المال دست درازی کرده‌اند بیان کرد: فقط عزل مدیرانی که حقوق های نجومی گرفته اند کافی نبوده و باید با کسانی که در پرداخت و تدوین این حقوق ها نیز نقش داشته برخورد شود.

کاظمی گفت: پرداخت حقوق های نجومی ضرر به بیت المال و گناه بوه که به آرمان های انقلاب لطمه وارد کرده و این غفلت ها باید جبران شود.

وی گفت: هر سه قوه دارای نهادهای محاسبانی و نظارتی بوده و باید به صورت جدی با برداشت های و حقوق های نجومی و اختلاس ها برخورد کرده و دست های پشت پرده را بر ملا کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره  به تاکیدات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تکیه بر تولید داخلی بروده و در این راستا بایستی از  واحدهای تولیدی حمایت کرد.

وی با اشاره به تعطیلی هفت هزار و 500 واحد تولیدی در سطح کشور بیان کرد: برای راه اندازی این واحدها 16 هزار میلیارد تومان سرمایه احتیاج بوده که دوت در تلاش است که این واحدها را احیا کند.

کاظمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی واحد ذوب آهمن ملایر بیان کرد: این شرکت بیش از شش سال است که تعطیل بوده و دارای مشکلات فراوانی است که در حال حل شدن است.

وی گفت: نمایندهای اراک و ملایر در حال تلاش برای بازگشایی سه شرکت فولاد جعفری ملایر و نورد و آونگان اراک بوده که در صورت احیا این واحد ها زمیه اشتغال برای بیش از 800 نفر فراهم خواهد شد.

نماینده مردم ملایر با اشاره به مراجعات مردمی و بیشترین درخواست های مردم بیان کرد: بیش از 90 درصد مراجعات به نمایندگان درخواست اشتغال است که این همان شرمساری است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته و همه ما شرمسار جوانان و خانواده ها هستیم.

انتهای پیام/   

دیدگاه شما

آخرین اخبار