نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1395 - 13:40   |   کد مطلب: 19508
فرماندار ملایر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر نظرات خود در خصوص را به هتل نیمه کاره پارک سیفیه منظور آگاهی افکار عمومی کاملا شفاف و واضح بیان نمایند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جریان بازدید از بازدید از هتل در دست احداث بوستان سیفیه اظهار با اشاره به مشکلات فراروی این پروژه از ابتدای کار و مجموعه مخالفت های صورت گرفته، بر توجه به دگرگونی های مختصات و جایگاه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان در طول این سال ها اشاره و خواستار نگاه جدید به مسئله شد.

وی تنها مرجع تصمیم گیری و تعیین تکلیف این هتل را اعضای شورای اسلامی شهر دانست و خواست نظرات خود در این خصوص را به منظور آگاهی افکار عمومی کاملا شفاف و واضح بیان نمایند.

فرماندار ملایر در ادامه با اشاره به بستر مناسب فرهنگی و اجتماعی ملایر برای توسعه، افکار عمومی و فضای ذهنی جامعه را نیازمند روشنگری و ارائه توضیحات در خصوص شرایط شهرستان و نیازهای اجتماعی و اقتصادی آن به منظور رشد و توسعه دانست و افزود: ما قطعا نیازمند فضاهای اقامتی متناسب هستیم و چه بهتر که چنین مجموعه ای مقوم آن باشد.

وی اخذ تصمیمات را با در نظر گرفتن جمیع جهات و مجموع فواید و مضرات دانست و افزود: صلب در دیدگاه ما را به بی عملی می رساند.

رضایی همچنین با اشاره به آخین وضعیت هتل کریم خان ملایر بیان کرد: در سیستم خدمات رسانی شهرستان به مسافرین، بر رونق حتمی صنعت گردشگری در آینده نزدیک باید توجه شود.

وی افزود: مشکلات پیش رو تا کنون اجازه ورود جدی به این حوزه را نداده است ولی با مرتفع شدن این مسائل، بویژه اجرایی شدن برجام، قطعا در آینده نه چندان دور شاهد رونق این صنعت بویژه در شهرستان ملایر خواهیم بود.

فرماندار ملایر با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان چه به لحاظ جاذبه های طبیعی و تاریخی و چه از نظر جایگیری در مسیر شمال – جنوب و شرق و غرب کشور، سرمایه گزاری بیشتر در این زمینه ها را نیز کاملا مطمئن و سودآور توصیف کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار