فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

22. تير 1395 - 9:10   |   کد مطلب: 19511
رئیس اداره تعاون روستایی ملایر خبر داد
خرید توافقی 3 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی در ملایر
رئیس اداره تعاون روستایی ملایر از خرید توافقی 3 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در ملایر در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها مهدی شیرزادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به برنامه‌های اداره تعاون روستایی در زمینه خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی، باغی و دامی از کشاورزان و دامداران شهرستان اظهار کرد: خرید توافقی محصولات از ابتدای سال جاری شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی از خرید 3 هزار تن انواع محصولات دامی و کشاورزی به صورت توافقی از کشاورزان و دامداران ملایر از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رئیس تعاون روستایی ملایر بیان کرد: این محصولات شامل شیر خام، خوراک دام، انواع میوه و انواع صیفی‌جات، گوشت مرغ گرم، گوشت قرمز و... بوده که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به بیش از 20 هزار تن برسد.

این مسؤول به خرید تضمینی جو از کشاورزان ملایری اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود خرید تضمینی جو در سال زراعی 20 هزار تن باشد.

شیرزادی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته خرید تضمینی جو را در شهرستان نداشتیم امسال میزان خرید 100درصد افزایش دارد.

وی گفت: تا کنون یک‌هزار و 700 تن جو از کشاورزان با قیمت مصوب یک‌هزار و 2 تومان خریداری و در انبار مرکزی ملایر ذخیره شده است.

رئیس تعاون روستایی ملایر با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در ملایر از پیش‌بینی خرید 40 هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان ملایری توسط این اداره در سال جاری خبر داد.

این مسؤول با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی نیز 12 هزار و 705 ریال تعیین شده است، گفت: در حال حاضر نیز خرید تضمینی گندم از کشاورزان در ملایر شروع شده و در انبارهای ملایر در حال ذخیره‌سازی است.

وی میزان خرید تضمینی گندم را در سال گذشته 11 تن دانست و خاطرنشان کرد: با پیش‎بینی خرید امسال رشد سه برابری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار