نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. تير 1395 - 10:33   |   کد مطلب: 19523
رئیس آموزش و پرورش ملایر:
حجاب سدی محکم در مقابل تهاج فرهنگی است
رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: دشمن برای کم رنگ کردن و از بین بردن حجاب برنامه های مختلف تدارک دیده است و حجاب سدی محکم در مقابل تهاج فرهنگی است.

به گزارش ملایری‌ها؛ با توجه به هفته عفاف وحجاب با هماهنگي امور بانوان وجوانان شهرستان ملاير كارگاه هاي آموزشي با اين عنوان در آموزش وپرورش تشكيل شد.

 در این کارگاه هنرجويان هنرستان های ملایر که جهت کارورزی در اداره حضور دارند در این کارگاه شرکت نمودند در این کلاسهای آموزشی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش پيرامون رعایت عفت وحجاب در محيط اداري و حضور در جامعه استفاده شد

کاوه برخورداری در کارگاه آموزشی این اظهار داشت: صدف تقوا و انسانیت بانوان در رعایت حجاب اسلامی به تکامل می رسد چون نام هرپوششی را نمی توان حجاب نامید.

وی گفت: بانوی محجبه با حضور خود در جامعه و انجام کارهایش هم الگوی خوبی برای دیگران است و هم مصونیت بیشتری نسبت به کسانی که این مسائل را رعایت نمی کنند دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ملایر در این کارگاه که با حضور بیش از 50 نفر از هنر جويان کارورز که اداره آموزش و پرورش ملایر برگزار شد خاطر نشان نمود: وصیت همه شهداء به بانوان فدارکار این سرزمین رعایت حجاب بود و شما اگر می خواهید پیرو واقعی شهداء و ادامه دهنده راهشان باشید مواظب حجاب خود باشید که دشمن برای کم رنگ کردن و از بین بردن حجاب برنامه های مختلف تدارک دیده است.

وی حجاب را سدی محکم در برابر تهاجمات فرهنگی دانست و بیان کرد: بهترین راه مقابله در مقابل تهاجم فرهنگی و برنامه های دشمنان عمل به دستورات دینی و تقوی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار