نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. تير 1395 - 9:22   |   کد مطلب: 19555
امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه قوای سه گانه سریعتر پاسخگوی مطالبات مردمی درباره حقوقی های نجومی باشند، گفت: رهبر معظم انقلاب بر برخورد قاطع با چنین مواردی تأکید بسیار دارند و در این جا نیاز است قوای سه گانه پاسخگوی افکار عمومی باشند.

به گزارش ملایری ها، «حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان» در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر گفت: رعایت تقوای الهی به معنای آن است که انسان تمام اعضای بدنش را در هر لحظه از نزدیک شدن به گناه باز دارد.

وی اظهار کرد: توجه به حفظ اصول و رعایت احکام شرعی یک معامله با توجه به حلال و حرام بودن و نیز رعایت عدالت و انصاف مسئولان و مردم از ضمانت های پیاده شدن احکام الهی در جامعه است.

خطیب جمعه  ملایر با استناد به احادیث و روایات مبنی بر تأکید ائمه اطهار(ع) بر رعایت عدالت در جامعه افزود: آنچه که فاصله طبقاتی را در جامعه کاهش می دهد همین رعایت عدالت در جامعه است.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه توکل به خدا و پیروی از دستورات الهی رمز پیروزهای مسلمانان در جنگ های صدر اسلام بود، تصریح کرد: دشمنان اسلام، هر روز با یک نیرنگ و ترفند شیطانی برای نابودی مسلمانان وارد می شوند و آنچه که اسلام را تاکنون حفظ کرده در پیش گرفتن تقوای الهی و وحدت بیش از پیش مسلمانان بوده و خواهد بود.

وی یکی از نقشه های شوم دشمنان اسلام را ترویج بی حیایی و بی حجابی در جامعه دانست و گفت: رعایت اصول اساسی حجاب و عفاف در جامعه ضامن بقای بنیان خانواده و جامعه است.

امام جمعه ملایر همچنین به انتشار فیش‌های حقوقی نامتعارف تعدادی از مدیران و مسئولان کشوری اشاره و عنوان کرد: این گونه موضوعات سبب بی اعتمادی مردم می شود و اساسا چنین فیش ها و دریافت چنین حقوق‌هایی در یک کشور اسلامی نباید جایگاهی داشته باشد.

 حجت الاسلام فاضلیان به سخنان رهبری و ابراز نگرانی ایشان درباره دریافت حقوق‌هایی نجومی برخی مسئولان نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر برخورد قاطع با چنین مواردی تأکید بسیار دارند و در این جا نیاز است قوای سه گانه پاسخگوی افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما