نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. تير 1395 - 8:28   |   کد مطلب: 19563
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد:
توقیف خودرو با ۱۲۴ حلقه لاستیک قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۱۲۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ شعبان ترک نیا در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان کالا با هدف حمایت از تولیدات داخلی، ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی در یکی از محورهای موصلاتی ملایر به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۲۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و راننده متخلف را دستگیر کردند.

سرهنگ ترک نیا با بیان اینکه یکی از برنامه های انتظامی شهرستان در سال جدید مبارزه جدی با قاچاق کالا است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰اطلاع دهند.

وی در ادامه دستگیری ۱۱ نفر سارق و ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه ۲۴۰ متر کابل برق، ۹۳۶ گرم مواد مخدر و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد را از دیگر اقدامات انتظامی شهرستان طی هفته جاری عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام و روانه زندان شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار