نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. تير 1395 - 22:02   |   کد مطلب: 19569
در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با تقدیر از زحمات هاشم جهانگیری ، حمید امیدی به‌عنوان بخشدار جدید بخش زند منصوب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش زند ملایر انقلاب ایران را انقلابی منحصربه‌فرد دانست و اظهار داشت: در پیروزی انقلاب ایران همه اقشار جامعه بخصوص روستاییان و مستضعفین نقش مهم  داشتند.

وی خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه مدیران در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولین بوده و همه تلاش مسئولین در این راه است.

فرماندار ملایر گفت: همه مسئولین علی رقم اختلافات سیاسی و اختلاف‌سلیقه به دنبال خدمت به مردم بوده و گاهی نیز به عملکرد نقدی وجود داشته و این نقدها باید منصفانه باشد.

وی تغییر و جابه‌جایی را امری طبیعی در مسئولیت‌های سیاسی دانست و بیان کرد: در دولت دهم توانمندی مدیران مهم‌ترین ملاک برای جایگزینی مدیران بوده و با توجه به شرایط فعلی کشور فرصت آزمون‌وخطا وجود ندارد.

رضایی با اشاره به محرومیت بخش زند ملایر بیان کرد: مسئولیت در بخش‌های محروم دوچندان بوده و در این بخش‌ها مسئولین وظیفه مهم و ویژه‌ای دارند.

وی گفت: مسئولین بخش‌های محروم باید با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی در جهت رفع مشکلات این مناطق عمل کنند.

هاشم جهانگیری نیز در این آیین با اشاره به اقدامات انجام داده در مدت دو سال تصدی بخشداری زند بیان کرد: یکی از وظایف مهم بخشداران نمایندگی دولت و پیگیری سیاست‌های دولت بوده که علی رقم مشکلات فراوان در دولت دهم بخصوص مشکلات مالی اقدامات خوبی در روستاهای بخش زند انجام شد.

وی گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس برای اولین بار در بخش زند، آغاز طرح بهسازی در تمامی روستاهای بخش زند، برگزاری سه انتخابات مجلس شورای اسلامی  و گازرسانی به سه روسا ازجمله اقدامات در طی این مدت است.

بخشدار سابق بخش زند ملایر گفت: بخش زند یکی از بخش‌های محروم ملایر بوده که در دو سال گذشته از 44 روستا فقط در 5 روستا طرح بهسازی انجام‌شده بود که در حال حاضر در تمامی روستاها این طرح انجام و یا در حال اجرا است.

وی گفت: اجرای طرح جمع‌آوری زباله به‌صورت متمرکز در بخش زند یکی از اقدامات مؤثر در راستای حفظ محیط‌زیست بوده که در 99 درصد از روستاهای بخش زباله‌ها جمع‌آوری و به مرکز دفن زباله ملایر منتقل می‌شد.

جهانگیری گفت: پیگیری نصب فرستنده دیجیتال در بخش، برگزاری مسابقات جام نوروز و رمضان ، استقرار ادارات و نمایندگی‌های آنان در شهر زنگنه و شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های بخش و اصلاح آنان از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت است.

ابوالقاسم الماسی نیز در این آیین با اشاره به اقدامات دولت و برخی انتقادات بیان کرد: با اقدامات انجام‌شده توسط دولت مجموعه نگرانی‌ها کاسته شده در سیاست خارجی و شرایط اقتصادی بین‌المللی و دولت عزم خود را رفع مشکلات اقتصادی، رکود و فقر و بیکاری به کار گرفت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: عزم دولت در راستای توسعه کشور با اقتصاد مقاومتی بوده و برخی منتقدین خدمات دولت را نادیده می‌گیرند.

وی طرح تحول سلامت را یکی از نقاط قوت در دولت تدبیر و امید بیان کرد و گفت: در راستای این طرح در استان همدان 250 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که این مبلغ در شرایط سخت اقتصادی دولت بوده است.

الماسی گفت: با تغییر در مدیریت‌ها روحی تازه‌ای برای کار دمیده شده و این تغییر و تحولات امری عادی در سیاست است.

در پایان این آیین ضمن تقدیر از زحمات هاشم جهانگیری، حکم مسئولیت حمید امیدی به وی اعطا شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار