نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. تير 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 19600
شهردار ملایر گفت: اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری ملایر تابستان امسال در سالن دانشگاه ملایر می‌شود.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ با اشاره به تشکیل دفتر سرمایه‌گذاری در شهرداری ملایر و برگزاری جلسات متعدد اظهار داشت: یکی از راه‌های تکمیل و اجرای پروژه‌ای شهرداری جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است.

وی با اشاره به‌ پتانسیل‌ شهر ملایر جهت سرمایه‌گذاری بیان کرد: سرمایه‌گذاری باید به صورتی انجام‌گرفته که دارای منافع اقتصادی بالایی باشد و در این مسیر دانشگاه با تعریف دقیق‌تر پروژه‌ها یک بازوی علمی توانا را در این مهم است.

شهردار ملایر با اشاره  به نیاز برگزاری همایش سرمایه‌گذاری بیان کرد: اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری ملایر تابستان امسال در سالن دانشگاه ملایر و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان و اداره میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

وی گفت: حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری بسیار مهم بوده و سرمایه‌گذاری مشارکتی یکی از روش‌های اجرایی شدن پروژه‌های شهرداری است.

رضایی گفت: در این راستا دفتر سرمایه‌گذاری ملایر نیز تشکیل‌شده و سرمایه‌گذاریان بخش خصوصی با مراجعه به این دفتر می‌توانند پیشنهاد‌های خود را به این دفتر ارائه نمایند.

وی شهرداری‌ها را یکی از محل‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت:  مشارکت و جذب بخش خصوصی ازجمله مفاهیم نوظهور در فرهنگ مدیریت شهری هستند و در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین و پر پتانسیل‌ترین منابع تأمین مالی در شهرداری هستند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار