نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. تير 1395 - 9:53   |   کد مطلب: 19601
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم سروش ملایر در اولین دیدار خود در رقابت‌های فوتسال لیگ مناطق امیدهای ایران با نتیجه 4 بر 1 تیم کاوین مهاباد را شکست داد.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز مسابقات رقابت‌های فوتسال لیگ مناطق امیدهای ایران اظهار داشت: تیم سروش ملایر به‌عنوان نماینده استان همدان در این رقابت‌ها حضور دارد.

وی افزود: رقابت‌های فوتسال لیگ مناطق امیدهای ایران در 8 گروه برگزارشده و تیم ملایر در گروه 4 این رقابت‌ها حضورداشته که مسابقات آن در شهر سنقر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به تیم‌های هم‌گروه سروش در این رقابت‌ها  بیان کرد: تیم سروش ملایر در این رقابت‌ها با تیم‌های آروین سقز، کاوین مهاباد، شهید زارعی ایلام، آساره اندیمشک و عرشیان کرمانشاه هم‌گروه است.

وی گفت: رقابت‌های این گروه از روز گذشته آغازشده که تیم سروش در گام اول این مسابقات در برابر تیم کاوین مهاباد با نتیجه 4 بر 1 شکست داد.

رضایی با اشاره به حضور 41 تیم در مسابقات فوتسال لیگ مناطق امیدهای ایران گفت: این مسابقات تا 2 مرداد ادامه داشته و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتبال در ملایر یادبود شهید شاخص استان همدان شهید رسول حیدری بیان کرد: این مسابقات با حضور چهار تیم رسانه همدان، پیشکسوتان ملایر، شهدای ملایر و تیم سامن برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات از روز پنج‌شنبه آغازشده و در اولین دیدار تیم رسانه همدان به مصاف تیم پیشکسوتان ملایر می‌رود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار