نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. تير 1395 - 8:06   |   کد مطلب: 19610
رئیس هیئت بدن‌سازی ملایر خبر داد؛
حضور 32 مرد آهنین در مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور
رئیس هیئت بدن‌سازی ملایر گفت: 32 ورزشکار از ده استان در مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور در ملایر حضور دارد.

مهدی فخار در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به حضور 32 ورزشکار از 10 استان در مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور در ملایر اظهار داشت: مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور روز جمعه در پارکینگ پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: ثبت‌نام ورزشکاران برای حضور در این مسابقات از طریق سایت هیئت بدن‌سازی ملایر انجام‌شده و 32 نفر برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کردند.

رئیس هیئت بدن‌سازی ملایر افزود: مسابقه قوی‌ترین مردان غرب کشور از ساعت 9 صبح اول مردادماه با وزن‌کشی مسابقات آغازشده و ثبت‌نام قبل از آغاز مسابقه نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات قوی‌ترین مردان غرب کشور در سه وزن 90-105- و 105+  و در پنج آیتم مختلف برگزار می‌شود.

فخار با اشاره به آیتم‌های برگزاری مسابقه عنوان کرد: حمل چمدان، غلتاندن لاستیک، بلند کردن کنده، سه‌گانه، کشیدن خودرو و اسکات تعادلی آیتم‌های برگزاری این مسابقه هستند.

وی گفت: دو داور از همدان نیز داوری این مسابقات را بر عهده داشته و مسابقات ساعت 11 روز جمعه اول مردادماه و پس از وزن‌کشی آغاز می‌شود.

رئیس هیئت بدن‌سازی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقه بیان کرد: 10 تیم از استان‌های همدان، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، البرز، فارس و تهران در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت: این مسابقه به مناسبت بزرگداشت شهید شاخص استان همدان حجاج رسول حیدری برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار