نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1395 - 8:35   |   کد مطلب: 19697
مربی تیم کاراته ملایر خبر داد؛
کسب دو پیروزی در لیگ کاراته استان همدان
مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: هفته دوم لیگ کاراته استان همدان با کسب دو پیروزی و یک شکست برای تیم ملایر برگزار شد.

مهدی جانی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری هفته دوم  لیگ کاراته استان در خانه کاراته اظهار داشت: هفته دوم دومین دوره مسابقات لیگ کاراته استان همدان با برگزاری سه مسابقه برگزار شد.

وی افزود: در این هفته تیم کاراته شهید عزیزی ملایر به مصاف تیم های نیروی انتظامی همدان، هفت تیر همدان و قهرمانان کبودرآهنگ رفت.

مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر گفت: این مسابقات در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و در دو رشته کاتا و کمیته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نتایج تیم شهید عزیزی ملایر در هفته دوم بیان کرد: تیم شهید عزیزی ملایر در این هفته موفق به کسب دو پیوزی در مقابل تیم های هفت تیر و نیروزی انتظامی شده و در مقابل قهرمانان کبودرآهنگ شکست خورد.

جانی‌خانی افزود: تیم شهید عزیزی در این هفته ابتدا به مصاف تیم نیروی انتظامی رفته که کاراته کاران ملایری موفق به شکست این تیم با نتیجه 19 بر یک شد.

وی گفت: تیم شهید عزیزی در مسابقه دوم به مصاف تیم هفت تیر رفته و با این تیم را هم با نتیجه 15 بر چهار شکست داد.

جانی‌خانی با اشاره به نتیجه دیدار سوم ملایر در این هفته بیان کرد: تیم ملایر در این مسابقه با نتیحه 14 بر دو مقابل این تیم شکست خورد.

وی با اشاره به اسامی نفرات تیم ملایر در این مساقات بیان کرد: پوریا رضایی، علی آقایی، امیرحسین سلیمانی، محمدجواد ازناوی، و مهدی پور طاهری در رده نونهالان و ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه، حسین چهاردولی، امیر مهدی نوری، رضا موسوی یار و متین آقا بیگی کاراته‌کاران تیم ملایر در رده نوجوان در این مسابقات هستند.

مربی تیم کاراته شهید عزیزی ملایر افزود: علی‌محمد زندپور، محمدمهدی رحیمی، بهمن سابه وند، محمدپارسا روح‌بخش، امیر ملکی، سینا جباری، محمد عظیمی و حسین تکلو در رده جوانان و علیرضا سلطانی، امیر مسعود روستایی و مسعود میرزایی در رده امید اعضای تیم ملایر در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما