نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مرداد 1395 - 8:42   |   کد مطلب: 19703
به مناسبت روز ولادت حضرت معصومه(س) ؛
همایش "دختران آفتاب" برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همایش "دختران آفتاب" ویژه هنرمندان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روز پنجشنبه 14 مرداد در مرکز آموزش هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها، غلامرضا جمالی زاده با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در ملایر اظهار داشت: دهه کرامت، دهه نور و رحمت است و فرصت بسیار مناسبی است تا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاد و معنوی، عشق و ارادت خود را به حضرت امام رضا(ع) و خواهر گرامی‌اش کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) ابراز نماییم.

وی افزود: با نام‌گذاری فاصله سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و سالروز ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) به نام دهه کرامت، سال‌به‌سال، جشن‌ها گسترده‌تر برگزار می‌شود و در کنار جشن‌های مردمی، دستگاه‌های مختلف نیز در برگزاری برنامه‌های ویژه سهیم هستند و در ایران و خارج از کشور در خصوص مهر و وفای حضرت معصومه(س) به برادرش و همچنین با پرداختن به زندگانی و سخاوت حضرت امام رضا(ع)، آیین‌های شادباش و معنوی الهام گرفته از آموزه‌های رضوی را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر عنوان کرد: این اداره در دهه کرامت سعی دارد با برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد با بهره‌گیری  و تداعی مفاهیم بلند و سازنده، تحول‌آفرین و تأثیرگذار آموزه‌های اسلامی، بانوان و مردان را به رعایت فرهنگ اسلامی و رضوی تشویق و ترغیب نماید.

وی با تشریح برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در دهه کرامت گفت: به همین مناسبت هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همایش دختران آفتاب ویژه هنرمندان و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه‌های متنوع و همچنین رونمایی از کتاب «زنگ ادبیات» نوشته خانم شیوا جابری روز پنجشنبه 14 مرداد در مرکز آموزش هنر برگزار می‌شود.

 جمالی زاده افزود: برگزاری نمایشگاه نقاشی از 14 تا 24 مرداد در مجتمع فرهنگی و عصر شعر رضوی با حضور شاعران انجمن‌های ادبی  و علاقه‌مندان به حوزه شعر و ادبیات روز 20 مرداد  از دیگر برنامه‌های این دهه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در این ایام پر خیروبرکت به مدت 5 شب جنگ شادی توسط گروه هنری یاس کبود با برنامه‌های مفرح و شاد و با حضور هنرمندان محبوب کشور با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری ملایر از 20 تا 24 مرداد و از ساعت 21 تا 23 در پارکینگ کنار دریاچه سیفیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار