نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مرداد 1395 - 16:13   |   کد مطلب: 19711
جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: تمام مردم در این امنیت سهیم بوده و همچون قطعات پازل در آن نقش دارند.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرامز به گذر در نشست خبری با اصحاب رسانه در ملایر با اشاره عملکرد چهار ماهه نخست سال 95 نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: باتوجه به اینکه شهرستان ملایر یک ششم جمعیت استان را دارا بوده سهم این شهرستان از وقوع جرائم تنها  4.5 درصد کل جرائم استان است.

وی افزود: با توجه به سرقت های انجام شده در استان سهم شهرستان ملایر از تمامی وقوع سرقت در استان تنها 6.7 دصد کل جرائم بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به آمار تماس های تلفنی در چهار ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: تماس های تلفنی با فوریت های پلیس در این مدت 41 درصد افزایش داشته که نشان از اعتماد عمومی بالای مردم به پلیس است.

وی با اشاره به 11 هزار و 379 تماس تلفنی با فوریت های پلیس در چهار ماهه نخست امسال بیان کرد: مراجعات حضوری مردم به پلیس هم در این مدت 9 درصد افزایش داشته که این امر نیز نشان از اعتماد بالای مردم به نیروی انتظامی دارد.

به گذر با اشاره به افزایش 37 درصدی ارائه خدمات توسط نیروی انتظامی ملایر بیان کرد: این آمار با مقایسه با آمارهای مدت مشابه در سال 95 بوده که نشان از ارتقا خدمات پلیس به مردم را دارد.

وی ا اشاره به کاهش 27 درصدی سرقت های مهم در ملایر بیان کرد: طبق آمار دقیق ناجا سرقت از منزل نیز در ملایر در چهارماهه نخست امسال 32 درصد کاهش داشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به کاهش 26 درصدی  کل سرقت ها در چهار ماهه نخست امسال بیان کرد: در سرقت اتومبیل 34 درصد، در سرقت موتور سیکلت 42 درصد، در سرقت های خرد 22 درصد، سرقت وسائل خودرو 45 درصد و در سایر سرقت ها 39 درصد کاهش داشته ایم.

وی با اشاره به آمار قتل در شهرستان ملایر بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال تمامی قتل ها در ملایر کشف شده و یکی از قتل‌های سال های گذشته نیز شناسایی شده است.

به گذر با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر چهار ماهه نخست امسال در شهرستان ملایر بیان کرد: با توجه به قرارگیری ملایر در  مسیر مواصلاتی عبور مواد مخدر آمار کشفیات در این شهرستان بسیار قابل توجه است.

وی افزود: با توجه به اقدامات نیروی انتظامی در ملایر در حوزه تریاک 231 درصد، هروئین 142 درصد و سایر موارد نیز 641 درصد با افرایش کشفیات همراه بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: در حوزه دستگیری معتادین 12 درصد افزایش، مبارزه و دستگیری  قاچاقچیان و خرده فروشان 21 درصد افزایش به همراه بوده است.

وی با اشاره به افزایش 71 درصدی باندهای متلاشی شده در ملایر بیان کرد: با توجه به اقدامات برنامه ریزی شده و مقابله باجرم تعداد عملیات های مستقیم صورت گرفته 23 درصد افزایش داشته است.

به گذر با اشاره به اجرای 66 طرح موضوعی با همکاری استان در ملایر بیان کرد: در این طرح ها 14 خودرو و 179 کیلوگرم مواد پیش ساز کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به افزایش 339 درصدی افزایش طرح های نقطه ای، منطقه ای و مشترک بیان کرد: در حوزه تصادفات درون شهری و کشته‌های این تصادف‌ها عملکرد نیروی انتظامی ملایر با 33 درصد کاهش همراه بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به قتل طلا فروش ملایری بیان کرد: این قتل در 13 کیلومتر ملایر رخ داده و یک تیم از دایره جناحی استان مستقیما کار را پیگیری می‌کند.

وی افزود: سردار فرماندهي انتظامي مراجعه كرده است از نزديك و  اداره جنايي پليس اگاهي استان يك تيم در ملاير حضور دارند و مستقيم وارد شده مطمين هستيم با مشاركت و كمك مردم و اخبار و سرنخ هاي پرونده موضوع را كشف خواهيم كرد.

به گذر گفت:  اين قتل در فاصله 12 تا 13 كيلومتري شهرستان اتفاق افتاده است و سارق يا سارقين با كليدي كه اقدام به سرقت مقداري طلاجات كرده اند.

وی افزود: كار زمانبر بوده اما باتوجه به عملکرد درحوزه اداره جنايي توانايي كشف اين موضوعات را دارند.

وی گفت: این عملکرد نشان دهنده این امر بوده که نیروی انتظامی به عنوان سربازان انقلاب به خوبی در راستای شعار سال اقدام و عمل انجام داده اند.

به گذر با اشاره به مهمرتین نیازهای نیروی انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: دوربین های پایش های تصویری در ملایر جوابگوی ماموریت های فعلی پلیس ملایر نبوده افزایش این دوربین ها از مطالبات اصلی این نهاد است.

وی امنیت را یک مسئله همگانی عنوان  کرد و گفت: تمام مردم  در این امنیت سهیم بوده و همچون قطعات پازل در آن نقش دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما