نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1395 - 8:06   |   کد مطلب: 19725
نمایش "دلتنگی های نقاش خیابان روبرو" کار گروه نمایشی یاس کبود 10 مرداد در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه می رود.

به گزارش ملایری‌ها،مهدی روزبهانی که کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد گفت: این نمایش به نویسندگی سعید حسین پور است و داستان زندگی دو هنرمند نقاش را در دو مقطع زمانی متفاوت روایت می کند که یکی در زمان جنگ تحمیلی و دیگری در زمان حال روایت می شود و اتفاقاتی رخ می دهد که زندگی این دو نقاش به هم مرتبط می شود.

کارگردان نمایش «دلتنگی های نقاش خیابان روبرو» با معرفی عوامل نمایش عنوان کرد: فروزان حسینی، زهیر کزازی، مهشید صارمی و سید مهرداد کاووسی به عنوان بازیگر و زهرا رستمی و صالح حیدری به عنوان بازی ساز در این نمایش ایفای نقش می کنند.

روزبهانی افزود: کار نورپردازی این نمایش را سمیه حیدری و عاطفه جعفری بر عهده دارند و رؤیا جاوید نیز به عنوان منشی صحنه و متین یاری، صالح حیدری و زهرا رستمی دستیاران صحنه می باشند.

وی گفت: این نمایش از10 لغایت13مرداد هر روز در دو سانس از ساعت17 و 18در مکان مرکز آموزش هنر واقع در بلوار 15 خرداد اجرا می گردد و علاقمندان می توانند برای دیدن این نمایش با تهیه بلیط که برای هر فرد به مبلغ 4000 تومان و برای  هنرمندان و خانواده های آنان به صورت نیم بهاء در نظر گرفته شده است، اقدام کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار