نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1395 - 14:35   |   کد مطلب: 19727
فرماندار ملایر گفت: در راستای معرفی هر چه بیشتر فرهنگ ملایر هفته فرهنگی ملایر از سوم تا نهم مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در کارگروه فرهنگی شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به پیشینه فرهنگی شهرستان ملایر و در راستای معرفی هر چه بیشتر فرهنگ ملایر هفته فرهنگی ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری برنامه  هفته فرهنگی در ملایر بیان کرد: این طرح از مدت‌ها پیش مدنظر بوده که مورد استقبال استاندار همدان هم قرارگرفته است و برنامه های این هفته در اوایل مهر ماه برگزار می شود.

فرماندار ملایر گفت: برنامه‌های هفته فرهنگی در ملایر  از سوم تا نهم مهرماه برگزارشده و در این هفته از مفاخر فرهنگی ملایر تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های دولت بیان کرد: بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی دولت پس از اقتصاد مقاومتی بوده که  برگزاری برنامه‌های فرهنگی در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی اجرا می‌شود.

رضایی با تأکید بر استفاده از تمامی داشته‌های شهرستان ملایر در این هفته بیان کرد: با برنامه‌ریزی صحیح و مدون می‌توان برنامه‌های فرهنگی قابل‌توجهی در شهرستان ملایر برگزار کرده و به اقدام و عمل در حوزه فرهنگی شتاب داد.

وی گفت: برنامه‌ریزی در این هفته باید به‌گونه‌ای بوده که از مطرح‌ترین اشخاص تا افرادی در دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

فرماندار ملایر ارتقا فرهنگی را مهم‌ترین خروجی این هفته عنوان کرد و گفت: باید با یک برنامه‌ریزی صحیح حداکثر نتیجه را از این برنامه گرفته و جهشی فرهنگی در شهرستان انجام شود.

وی گفت: یکی از ریشه‌های اصلی آسیب‌های اجتماعی مشکلات فرهنگی و ناآشنایی مردم با این‌گونه مسائل بوده که با توجه به نیاز آگاهی بخشی در برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان ملایر یک شوک به جامعه وارد کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه کمیته‌های ده‌گانه فرهنگ اسلامی و ایثار و شهادت، فرهنگی و هنری، دهیاران، ورزشی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، دانش‌آموزی و دانشجویی، برگزاری مراسم، نام‌گذاری و شعار ایام هفته، اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی تشکیل و وظایف به هرکدام از این کمیته‌ها محول شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار