نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مرداد 1395 - 8:56   |   کد مطلب: 19732
معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان:
شعبه جهاد دانشگاهی در ملایر راه‌اندازی می‌شود
معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی استان همدان گفت: به منظور گسترش فعالیت‌های واحد در شهرستان‌های استان و با توجه به پتانسیل‌های خوب شهرستان ملایر و تا پایان سال جاری، شعبه‌ جهاددانشگاهی در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از نافع؛ اکبر اشتری با بیان اینکه این ساختمان بیش از 10 هزار مترمربع زیربنا دارد، اظهار کرد: ایجاد امکانات لازم و فضای مناسب و تجهیز فضا‌های آموزشی‌، پژوهشی‌، فرهنگی و اختصاص بودجه و اعتبارات لازم به بخش‌های مختلف و ایجاد امکانات رفاهی با هدف ارتقاء روحیه کاری از فعالیت‌های کلیدی جهاددانشگاهی است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان همدان عنوان کرد: پیگیری اجرای طرح یک و دو ساختمان «آموزشی‌، فرهنگی و تحقیقاتی» جهاددانشگاهی همدان از مهمترین این فعالیت‌‌ها است.

اشتری، ساخت و تجهیز ساختمان مرکز آموزش کوتاه مدت به متراژ 550 متر مربع را از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده عنوان کرد و افزود: همچنین مر کز آموزش کوتاه مدت به ساختمان جدید با زیر بنای 360 مترمربع در دو طبقه تغییر یافت.

وی از پیگیری تاسیس شعبه ای از جهاد دانشگاهی در ملایر خبر داد و اظهار کرد: به منظور گسترش فعالیت‌های واحد در شهرستان‌های استان و با توجه به پتانسیل‌های خوب شهرستان ملایر، اقدامات اولیه شامل برگزاری جلسه با نمایندگان و فرماندار شهرستان ملایر صورت گرفته و تا پایان سال جاری، شعبه‌ جهاددانشگاهی در این شهرستان راه اندازی می‌شود. 

اشتری اعلام کرد: تکمیل طرح ساختمان آموزشی و تحقیقاتی، جذب و ارتقاء اعضاء هیئت علمی بر اساس برنامه معاونت‌ها، آموزش دوره‌های ضمن خدمت کارکنان، ارتقاء سطح مدارک تحصیلی متناسب با ضوابط دفتر مرکزی، تلاش برای برطرف کردن فضا‌های کالبدی و تلاش برای امور رفاهی کارکنان از برنامه های این معاونت در سال جاری است.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار