نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مرداد 1395 - 15:16   |   کد مطلب: 19742
امام جمعه موقت ملایر گفت: پیش از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی پرداخت‌کنندگان آن و کسانی که به پرداخت این حقوق‌ها رنگ و بوی قانونی داده‌اند باید محاکمه شوند.

به گزارش ملایری‌ها؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره یک‌ساله شدن برجام اظهار داشت: مردم ایران یک سال بعد از برجام منتظر گشایش بوده و اما هنوز گشایشی حاصل نشده است.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا پس از برجام بیان کرد: گزارش شیطانی و تقلبی تحت سیطره آمریکا بان کی مون، عدم خرید آب‌سنگین اراک و اجبار به عدم همکاری با ایران تنها بخشی از بدعهدی‌های آمریکا پس از برجام است.

 امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: تجربه نشان داد مذاکره با آمریکا جز خسارت اثری ندارد و این تصریح رهبر انقلاب درباره برجام است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره دشمن‌شناسی بیان کرد:  همان‌گونه که رهبر کبیر انقلاب بیان کردند یک‌لحظه غفلت از باعث ضربه خوردن از طرف آن شده و ما باید مراقب خدعه‌های آمریکا باشیم.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: ملت ایران به حرمت دیپلمات‌ها و سیاست مردان یک سال است که منتظر گشایش بوده اما هنوز خبری از گشایش اقتصادی نشده است.

وی گفت: برخی بیان کرده که با برجام قرار نبوده که گشایش اقتصادی شود و سؤال این است که اگر قرار نبوده گشایش اقتصادی شود پس چه مسئله‌ای باید درست می‌شده است.

امام‌جمعه موقت ملایر به رسمیت شناختن فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تنها دستاورد برجام عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات کشور از وضعیت کنونی احیا اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: حمایت از تولید داخلی، ممنوعیت واردات غیرضروری،بیان راه‌های قاچاق و حمایت از صنایع کوچک معنای واقعی اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی بیان کرد: هرکسی از حقوق‌های نجومی دفاع کند مطمئناً ریگی در کفش داشته و حمایت از این دریافت‌های غیرمتعارف از جانب هیچ‌کس موردقبول نیست.

وی گفت: قبل از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی پرداخت‌کنندگان آن و کسانی که به پرداخت این حقوق‌ها رنگ و بوی قانونی داده‌اند باید محاکمه شوند.

امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه بیان کرد: پوشش اسلامی باید در جامعه رعایت شده و امربه‌معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود.

وی با تأکید ب صرفه‌جویی در مصرف انرژی بیان کرد: چندین روستا در ملایر دچار بی‌آبی شده و باید تا می‌توانیم در مصرف انرژی مراقبت کنیم.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم باعث کاهش هزینه‌ها شده و هم از بین رفتن انرژی جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به‌به برخی ناامنی‌های اخیر در ملایر بیان کرد: در مسائل هفته‌های گذشته انتظار می‌رفت که با مدیریت بهتر و انتقال مطالب در حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر از احساس ناامنی جلوگیری شود.

امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار در 17 مردادماه بیان کرد: خبرنگاران وظیفه خطیری در انتقال صحیح و دقیق اخبار بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به ایجاد برخی از حاشیه‌ها برای صداوسیما بیان کرد: به زیر سؤال بردن صداوسیما کار درستی نبوده چراکه این سازمان به‌خوبی کار خود را انجام داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته حج بیان کرد: اقدام آل سعود در جلوگیری از و.رود حجاج ایرانی یک خودزنی نشان دادن بردگی خود به آمریکا بود.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به برداشت محصولات کندم کشاورزان بیان کرد: دولتمردان در پرداخت پول گندم به کشاورزان تسریع کرده و  کشاورزان نیز در پرداخت زکات خود مراقبت کنند

انتهای پیام/     

دیدگاه شما

آخرین اخبار