نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مرداد 1395 - 15:19   |   کد مطلب: 19749
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم اعزامی دوچرخه‌سواری شهرستان ملایر با کسب سه عنوان دومی مقاوم دوم تیمی مسابقات را به دست آورد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی اظهار داشت: تیم اعزامی دوچرخه‌سواری شهرستان ملایر با ترکیب مهدی جوادی، محمد شایان و علیرضا زندیه  با کسب سه عنوان دومی درنتیجه تیمی به مقام نایب‌قهرمانی استان رسید

وی با اشاره به  تمرینات این دوچرخه‌سواران ملایری زیر نظر اساتید فن بیان کرد: تیم بانوان شهرستان ملایر در رشته کوهستان از امیدهای قهرمانی استان و مدال در کشور هستند

رئیس اداره و رزش و جوانان ملایر افزود: تمرینات تیم کوهستان بانوان ملایر هرروز صبح در بلوار کریم‌خان و کمربندی سبز ملایر و  پیست دوچرخه‌سواری کنار دانشگاه آزاد توسط نائب رئیس و مربی خوب بانوان ملایر خانم مهیار قوچوند در حال برگزاری است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) در   باشگاه عصر جدید  عنوان کرد: باشگاه عصر جدید  میزبان جمعی از بانوان ورزشکار و از مسئولین شهرستان بوده و در این مراسم که نماینده مردم ملایر جناب آقای احد آزادیخواه نیز به‌عنوان سخنران حضور داشت .

رضایی  احترام به دختران نوجوان در سن خاص را از  واجبات تربیتی خانواده‌ها دانست و گفت: روز تولد حضرت معصومه(س) که به نام روز دختر معرفی‌شده و روز اول دهه کرامت است به جد معنی حضور دختران را در خانواده‌ها  تفسیر نموده است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار