نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مرداد 1395 - 13:16   |   کد مطلب: 19795
مسئول حمل‌ونقل و پایانه‌های ملایر خبر داد؛
اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها در 13 مدرسه
مسئول حمل‌ونقل و پایانه‌های ملایر گفت: طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها در 13 مدرسه شهرستان ملایر اجرا شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید اسماعیل صفوی زاده در آیین تجلیل از خبرنگاران ملایر با اشاره به آمار حمل‌ونقل شهرستان ملایر از مردادماه سال گذشته اظهار داشت: در این مدت 57 هزار سفر با جابه‌جایی 690 هزار و 612 مسافر در ملایر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به آمار جا به‌جایی کالا در این مدت افزود: در بخش کالا هم از مردادماه سال گذشته تاکنون 121 هزار و 300 سفر و با حجم کالای یک‌میلیون 947 هزار و 906 تن به ثبت رسیده است.

مسئول حمل‌ونقل و پایانه‌های ملایر با اشاره به احداث شرکت حمل‌ونقل کالا در حسین‌آباد شاملو بیان کرد: با توجه به حضور شرکت فرو سیلیس منطقه و حجم جابه جایی کالا این شرکت به‌صورت صد درصد خصوصی و بااعتبار 5 میلیارد ریال که برای 15 نفر اشتغال‌زایی مستقیم داشته احداث‌شده است.

وی با اشاره به احداث سه مجتمع خدمات مسافربری بین‌شهری در ملایر بیان کرد: یکی از مجتمع‌ها در جاده ملایر همدان و در نزدیکی جوکار قرار داشته و کار احداث آن در حال پیگیری بوده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

صفوی زاده گفت: دومین مجتمع نیز در جاده ملایر اراک و در روبه روی شهرک صنعتی مرویل قرار داشته که این مجتمع هم تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع خدمات مسافربری بین‌شهری با اعتبارات بخش خصوصی ساخته می‌شود عنوان کرد: سومین مجتمع نیز در کیلومتر یک جاده ملایر اراک قرار داشته که موافقت اصولی با احداث آن صادرشده است.

مسئول حمل‌ونقل و پایانه‌های ملایر با اشاره به طرح جابه‌جایی نوروزی در ملایر بیان کرد: در این طرح 29 هزار مسافر در شهرستان ملایر جابجا شدند.

وی افزود: 35 دستگاه اتوبوس در اعزام زائرین به مرقد حرم(ره) در خردادماه  و 30 دستگاه نیز جابه‌جایی مسافران راهیان نور در عید نوروز را بر عهده داشتند.

صفوی زاده با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها بیان کرد: در این طرح با نگاه ویژه 13 مدرسه ایمن‌سازی شدند.

وی از حضور 150 مینی‌بوس در سرویس مدارس خبر داد و بیان کرد: در راستای تعامل  با آموزش‌وپرورش 150 مینی‌بوس وظیفه جابه‌جایی دانش آموزان را بر عهده داشتند.

مسئول حمل‌ونقل و پایانه‌های ملایر گفت: اجرای برنامه‌های آموزش موتورسواران در روستای ازناو، امورش مهمانداران اتوبوس‌ها، نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی با اضافه شدن 12 دستگاه VIP و واگذاری نه دستگاه سمند از دیگر اقدامات حوزه حمل‌ونقل ملایر در یک سال گذشته است.

وی با اشاره ب صدور یک هزار 460 کارت هوشمند برای رانندگان در یک سال گذشته بیان کرد: از این تعداد برای هزار نفر کارت جدید صادرشده است.

در پایان این نشست از خبرنگاران ملایر تجلیل شد.

انتهای پیام/   

 

 

دیدگاه شما