نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مرداد 1395 - 19:24   |   کد مطلب: 19810
نمایش «گره آخر» به نویسندگی بهنام میرزایی و به کارگردانی شیرین حبیبیان در سالن مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفت

به گزارش ملایری‌ها؛ شیرین حبیبیان کارگردان این نمایش اظهار داشت: جهت اجرای نمایشنامه «گره آخر» از 23 خرداد ماه تا 17 مرداد امسال در مرکز آموزش هنر شروع به تمرین کردیم و این نمایشنامه پس از مراحل بازخوانی و بازبینی برای به اجرا در آمدن  به تأیید رسید و ان شاء الله خود را برای  حضور و رقابت در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان که شهریور ماه در ملایر برگزار می شود، آماده می کنیم.

کارگردان نمایش «گره آخر» عنوان کرد: این نمایش داستان ازدواجی در خانواده ای کرد است که در زمان جنگ ایران و عراق و دفاع مقدس مردم ایران اتفاق می افتد و روایت آن به اینگونه است که از ازدواج کوهسار و کویار تنها هفت روز می گذرد که کوهسار به جنگ می رود و به اسارت در می آید و هفت سال اسارت را تحمل می کند، در این مدت کویار با خیال کوهسار زندگی می کند و کاک رستم و دایه هم از خیالی شدن کویار غصه دار هستند و ...   

حبیبیان گفت: در این نمایش، محمود محمودی در نقش کاک رستم، محمد ملیحی در نقش دایه خاور، مرجان آقانوری در نقش کویار و سید محمد حسینی در نقش کوهسار ایفای نقش می کنند.

وی گفت: این نمایش تا 25 مرداد هر روز در دو سانس از ساعت17:30الی 18:30 و 18:30 الی 19:30در سالن مرکز آموزش هنر واقع در بلوار 15 خرداد به صورت رایگان اجرای عمومی دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار