نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مرداد 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 19815
بی احترامی یکی از مسئولان آموزش و پرورش ملایر به یک روستایی؛
وقتی معدل ۲۰ دانش‌آموز روستایی ارزش نمره ۲ دانش‌آموز شهری را ندارد!
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی احترامی یکی از مسئولان آموزش و پرورش ملایر به یک روستایی، گفت: این موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی و نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به یک اتفاق متأثر کننده در آموزش و پرورش شهرستان ملایر، اظهار داشت: متأسفانه شاهد یک برخورد زشت و تند از سوی یکی از مسئولان اداره آموزش و پرورش ملایر با یکی از هم‌وطنان بودیم.

وی افزود: ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که فردی به اداره آموزش و پرورش ملایر مراجعه و اعلام می‌کند فرزندش معدل 20 دارد و با توجه به اینکه اهل روستا هستند، خواهان ثبت نام در یکی از مدارس شهرستان هستند.

آزادی‌خواه ادامه داد: متأسفانه یکی از مسئولان اداره آموزش و پرورش ملایر به این فرد اعلام می‌کند که «معدل 20 روستا به نمره 2 شهر هم ارزش ندارد» و این موضوع متأثر کننده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این توهین باعث آزرده خاطر شدن این هم‌وطن روستایی شده است، گفت: مدت زمان زیادی با این خانواده صحبت و آنها را آرام کردم، اما قرار است از طریق مراجع ذیصلاح این بی احترامی را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

بعضی از متولیان آموزش و پرورش بویی از انسانیت نبرده اند
جدا جای تاسف داره چون بنده خودم آنجا حضور داشتم وهمان هموطن روستایی کلاماتی رو بکار بردند که در شان دارنده نمره بیست نبودضمنا بهتر نیست نماینده محترم شهر پیگیر مسائل مهمی چون اعتیاد ،بیکاری ،سرقت های سریالی و از بین رفتن جان هموطن های دیگر باشن تا این موارد!!!!

دیدگاه شما

آخرین اخبار