نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1395 - 14:48   |   کد مطلب: 19851
امام‌جمعه موقت ملایر گفت: مسئله مهم پس از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری خروجی از این همایش است که چندین جوان مشغول به کار شوند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به جنایات آل سعود و آل خلیفه در یمن و بحرین اظهار داشت:دست آل سعود و آل خلیفه آلوده به خون شیعیان بوده و این دو خاندان نوکران آمریکا و اسرائیل هستند.

وی گفت: جنایاتی که آل سعود علیه شیعیان علی‌الخصوص زنان و کودکان  انجام داده حتی باعث خروج پزشکان آزادشده و سازمان حقوق بشر حتی کوچک‌ترین نگاهی به اقدامات آنان ندارد.

حجت‌الاسلام فاضلیان با اشاره به نامه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به علمای جهان بیان کرد:شیخ عیسی قاسم در این نامه عنوان کرده که شعائر و فرایض دین اسلام و شیعه درخطر است.

وی با اشاره به سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک بیان کرد: این روز را باید به همه پزشکان بخصوص پزشکانی که به بیماران نیازمند کمک کرده و آنان را رایگان ویزیت می‌کنند تبریک گفت.

وی با اشاره به توزیع دو هزار و 500 پرس غذا از طرف آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) افزود: به همین مناسبت چهار نفر از ملایر و کسانی که تاکنون به مشهد سفر نکرده بودند به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.

امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله حائری مؤسس حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز شش مرکز حوزوی در ملایر فعال است که در سطوح  مختلف حوزوی به طلاب آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های فرصت‌های سرمایه گزاری در ملایر بیان کرد: این همایش با حضور سرمایه‌گذاران مختلف برگزارشده و مسئله مهم خروجی از این همایش است که چندین جوان مشغول به کار شوند.

وی با اشاره  به بودجه‌های عمرانی و جاری کشور اظهار داشت: 90 درصد از بودجه‌های کشور صرف امور جاری و پرداخت حقوق شده و 10 درصد آن صرف امور عمرانی شده و این مسئله یک مشکل بزرگ است.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت از دوم شهریور بیان کرد: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این هفته گرامی داشته شود.

وی اشاره به آیات و روایات بیان  کرد: خدا از مؤمنان جان و مالشان را گرفته  و بهشت را به آنها بها می‌دهد.

امام‌جمعه موقت ملایربا اشاره مهم‌ترین ویژگی‌های مؤمنان گفت:در آیه 121 سوره توبه نه ویژگی مؤمنان بیان‌شده که جای آنان در بهشت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار