نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. مرداد 1395 - 9:44   |   کد مطلب: 19855
فرماندار ملایر گفت: اردوي جهادي یادآور تلاش‌های جهادگران جهاد سازندگي در سال‌های نخستين انقلاب اسلامي و مجاهدت‌های جوانان و نوجوانان کشور در سال‌های ايثار و شهادت دفاع مقدس است.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظيم رضايي در بازديد از اردوي جهادي دانشجويان دانشگاه ملاير در روستاي دره ميانه عليا ضمن تقدير از اين جوانان، عنوان اردوي جهادي را یادآور تلاش‌های جهادگران جهاد سازندگي در سال‌های نخستين انقلاب اسلامي به‌منظور رفع چهره محروميت از روستاها و شهرهاي کشور عنوان کرد.

وی اقدامات جوانان در اردوهای جهادی را همانند مجاهدت‌های جوانان و نوجوانان کشور در سال‌های ايثار و شهادت دفاع مقدس دانست و تصريح کرد: صلح و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهداي گران‌قدری است که سال‌ها بعد، بی‌نام و بی‌نشان و با دست‌های بسته به کشور بازمی‌گردند.

فرماندار ملایر افزود: اين راه تلاش و مجاهدت همواره باز است و درست به همين دليل است که اين دوستان امروز توفيق یافته‌اند در خدمت مردم شريف روستاي دره ميانه عليا باشند

رضايي بابیان این‌که اين روزها به‌عنوان يکي از دل‌چسب‌ترین خاطرات اين جوانان در ذهنشان ماندگار خواهد شد، خطاب به مردم روستاي دره ميانه نيز گفت: اگر وضعیت کنوني روستاها و سال‌های پيش از پيروزي انقلاب اسلامي را مقايسه کنيم، خواهيم ديد که خوشبختانه و به برکت انقلاب اسلامي، روستاهاي ما از امکانات زيربنايي همچون آب، برق، گاز، تلفن و راه آسفالته برخوردار شده‌اند ليکن متأسفانه هنوز محرومیت‌هایی وجود دارد که اميدواريم اين محرومیت‌ها نيز مرتفع گردند.

وی خطاب به مدير بنياد مسکن انقلاب اسلامي شهرستان نيز خواستار شد که مبحث بهسازي روستاي دره ميانه عليا را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم در اين خصوص معمول شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار