نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. مرداد 1395 - 14:28   |   کد مطلب: 19858
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: آزمون امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان ایران، با شرکت 53 نفر در ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، غلامرضا جمالی زاده اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 مردادماه سال جاری؛ این آزمون در مرکز آموزش هنر ملایر نیز برگزار شد.

وی افزود: این آزمون، توسط انجمن خوشنویسان شعبه ملایر و با همکاری و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، با شرکت 53 نفر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به رشته‌های این آزمون بیان کرد: این آزمون در هفت دوره مقدماتی، کتابت عالی و ممتاز، متوسط، نستعلیق عالی، نستعلیق ممتاز، خوش، خط دوم عالی و ممتاز برگزار شد.

وی گفت: آزمون به‌صورت رسمی و از طریق سایت انجمن خوشنویسان ایران www.caligraphers.ir اعلام خواهد شد و برای پذیرفته‌شدگان گواهینامه صادر می‌گردد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس محیط‌زیست در ملایر بیان کرد: نمایشگاه عکس مدافعان بی‌دفاع با موضوع محیط بان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر برگزار می‌شود.

جمالی زاده افزود: این نمایشگاه از 30 مردادماه لغایت سوم شهریورماه برگزارشده و در ان آثار عباس قاسمی عکاس جوان ملایری به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار