نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1395 - 11:28   |   کد مطلب: 19875
فرماندار ملایر گفت: در راستای شعار سال و رفع مشکلات و احیای واحدها تولیدی 57 واحد تولیدی به ستاد تسهیل استان معرفی‌شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جمع اقشار مختلف مردم ملایر در سینما فرهنگیان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان ملایر اظهار داشت: در این هفته 110 پروژه افتتاح که 73 پروژه آن شهرستانی و بااعتبار 54 میلیارد تومان و 37 پروژه روستایی  نیز توسط دهیاری‌ها بااعتبار 4 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی 16 پروژه بااعتبار 505 میلیارد ریال در هفته دولت در ملایر بیان کرد: پروژه تصفیه‌خانه BOT ملایر بااعتبار 40 میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار ملایر گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات و برنامه‌های خدمتگزاران دولت که با همه سختی‌ها و مشکلات است.

وی گفت: دولت برآمده از متن مردم بوده و آگاهی مردم از خدمات دولت باعث همراهی و اطمینان بیشتر مردم به‌نظام و همکاری هر چه بیشتر مردم با دولت می‌شود.

رضایی افزود: دولت تدبیر و امید علی رقم تمامی مشکلات و تحریم‌ها و تخریب‌های ناجوانمردانه اقدامات خوبی در کشور انجام داده است.

رضایی گفت: در سه سال و در زمان دولت تدبیر و امید در شهرستان ملایر یک هزار و 58 پروژه بااعتبار 454 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر بیان کرد: در راستای شعار سال و رفع مشکلات و احیای واحدها تولیدی 57 واحد تولیدی به ستاد تسهیل استان معرفی‌شده است.

فرماندار ملایر با اشاره برنامه‌های ستاد تسهیل استان همدان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: ستاد تسهیل استان همدان یکی از بهترین ستادها در سطح کشور بوده که اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی افزود: در این ستاد 101 مصوبه برای شهرستان انجام داده‌شده که 55 مصوبه آن در حال اجرا و 16 مصوبه آن اجراشده است.

رضایی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای اشتغال بیان کرد: بر اساس آمار ثبت‌شده در سامانه رصد امسال 669 بیمه جدید تأمین اجتماعی ثبت‌شده است که این آمار نشان‌دهنده اشتغال جدید در شهرستان بوده که عمدتاً در صنایع خرد است.

وی گفت: در هفته فرهنگی ملایر از سوم تا نهم مهرماه برنامه‌های متنوع فرهنگی در ملایر اجراشده و از نخبگان ملایر تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما