نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. شهريور 1395 - 18:58   |   کد مطلب: 19891
به مناسبت سومین روز از هفته دولت آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی شش روستای ملایر بااعتبار برگزار شد

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی شش روستای شهرستان ملایر در روستای گماسا با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته اول شهریورماه به یاد بهترین خدمتگزاران کشور به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

وی افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای یادآوری خدمات ارزنده شهدا و بیان خدماتی که خدمت گذاران مردم انجام داده و ارائه خدمات است.

فرماندار ملایر با اشاره به خدمات دولت یازدهم بیان کرد: آقای روحانی در شرایطی دولت را تحویل گرفته که مشکل زیادی ازجمله تحریم، تورم، رشد اقتصادی منفی و تهدیدات نظامی در کشور وجود داشت.

وی گفت: رئیس‌جمهور از مبارزان قبل از انقلاب بوده که شکنجه و زندان را تحمل کرده و پس از انقلاب مسئولیت‌های فراوانی را بر عهده داشت و بااحساس مسئولیت در انتخابات شرکت کرده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر نیز ر این آیین با اشاره به طرح‌های افتتاحی بنیاد مسکن در هفته دولت بیان کرد: در این هفته هشت پروژه بااعتبار 46 میلیارد و 820 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

مسعود رضایی گفت: امروز به‌صورت هم‌زمان طرح بهسازی روستاهای گماسا با 437 میلیون تومان، روستای گلپر آباد با 250 میلیون تومان، فاز دو رضوانکده بااعتبار 200 میلیون تومان، فروز بااعتبار 250 میلیون ریال و دهنو علی‌آباد بااعتبار 250 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به طرح بهسازی روستای گماسا بیان کرد: این طرح ز سال 1390 آغازشده و با اعتبارات استانی و قیر یارانه‌ای و با همکاری اهالی و دهیاری افتتاح می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن ملایر گفت: در این روستا هزار متر زیرسازی، شش هزار متر جدول‌گذاری ، یک هزار و 800 متر آسفالت‌ریزی، و 900 متر اصلاح و جابه‌جایی شبکه برق و مخابرات انجام‌شده است.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در سال 95 بیان کرد: بازنگری در طرح هادی چهار روستا، اجرای طرح هادی در 14 روستا، اجرای معابر روستا 30 روستا و بهره‌برداری از 183 واحد مسکن روستایی ازجمله اقدامات در این مدت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما