نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. شهريور 1395 - 9:32   |   کد مطلب: 19901
اخبار کوتاه و خواندنی شهرستان ملایر در ملایری ها بخوانید

به گزارش ملایری‌ها؛ اخبار کوتاه شهرستان ملایر به شرح زیر است:

* برگزاری مسابقه ورزشهای سه گانه بانوان

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت هیئت سه گانه شهرستان ملایر به ریاست قدرت الله کلهر یک دوره مسابقه دوچرخه سواری  و دو در پیست دوومیدانی استادیوم تختی شهر ملایر برگزار نمود . در این دوره از رقابتها 20 بانوی ورزشکار به مصاف هم رفتند و در پایان در رده سنی جوانان  خانومها مریم عابدی مهتاب بیجاری و اکرم زند مقامهای اول تا سوم و در رده سنی بزرگ سالان خانمها شیرین زیاد ،سودابه جلالی و پرستو صالحی زود تر از خط پایان گذشتند.

* گردهمایی بانوان یوگا کار و پیلاتسکار شهرستان ملایر

دو کمیته یوگا و پیلاتس به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی آرام در محل پارک بانوان اقدام به برگزاری مراسم مفرح و ورزشی باشکوهی نمودند

* درخشش 2 هنرمند ملایری در 2 سالانه نقاشی استان همدان

مراسم دوسالانه نقاشی استان همدان  با حضور فاضل عبادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مقامات استان و استاد ناصر پلنگی از نقاشان بزرگ کشور در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی همدان برگزار شد.

در این مراسم خانم پرنیان شعبانی رتبه سوم و آقای اسماعیل زند از هنرجویان ملایری آموزشگاه هامون جایزه هیئت داوری را کسب کردند.

همچنین آقای مهدی اسدی از مربیان خوب نقاشی ملایر بعنوان یکی از اعضاء هیئت داوری در این جشنواره حضور داشت.

* برگزاری مراسم روز کارمند در ستاد شبکه بهداشت و درمان

در این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، روزکارمند را به کارکنان تبریک گفت و ضمن تقدیر از تمامی تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه کارکنان ستادی  برای همه از درگاه خداوند طلب توفیق بیش از پیش کردند.سپس دکتر حمیدرضا شاپوری معاون درمان شبکه و دکتر رسول همراهی معاون مدیر شبکه نیز این روز به کارکنان تبریک گفتند و برای همه کارکنان آرزوی موفقیت کردند. در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان از محسن زارع به عنوان کارمند نمونه ستاد شبکه بهداشت و درمان با اهدای لوح تقدیر و کادو تجلیل کرد. همچنین دکتر محسن ترکاشوند به مناسبت روز پزشک ضمن قدردانی از زحمات دکتر حمیدرضا شاهپوری معاون درمان شبکه و دکتر زهرا خدادادی داروساز روز پزشک را به آن ها تبریک گفت و با اهداء هدایایی از آن ها نیز تقدیرکرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما