نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. شهريور 1395 - 14:25   |   کد مطلب: 19902
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اسلام شناسی،بصیرت و اخلاص از نکات محوری یک فرد انقلابی بوده که برای هدف شناسی و راه‌شناسی به آن نیاز دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ملایر با اشاره سخنی از مقام معظم رهبری درباره انقلابی بودن اظهار داشت: انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم راه‌حل بسیاری از مشکلات جامعه بوده و انقلابی بودن برای هر فرد با هر جایگاهی است.

وی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های انقلابی بودن بیان کرد: شناخت اسلام ناب محمدی و اسلام علوی اولین ویژگی یک فرد انقلابی بوده و باید تمامی ابعاد اسلام ناب توسط یک فرد انقلابی به‌خوبی شناخته شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عمل باایمان و اخلاص را دومین ویژگی یک فرد انقلابی و دانست و بیان کرد: اخلاص در کار مهم‌ترین ویژگی هر فرد بوده که باعث رشد و تعالی آن می‌شود و قرآن همواره روی آن تأکید دارد.

وی داشتن بصیرت را لازمه هر فرد انقلابی عنوان کرد و گفت: بصیرت از نکات محوری یک فرد انقلابی بوده که قشرهای مختلف جامعه به آن برای هدف شناس و راه‌شناسی به آن نیاز دارند.

سردار ابوحمزه ولایت‌پذیری و اطاعت از ولی‌فقیه، مبارزه با فساد، فقر و تبعیض، توجه به اقتصاد مقاومتی و استکبارستیزی و مقابله با شیطان بزرگ را از دیگر صفات انقلابی بودن بیان کرد و گفت: مهم‌ترین ملاک پیروزی انقلاب در دوران طاغوت و جنگ تحمیلی اطاعت از ولی‌فقیه بوده است.

وی مبارزه با فقر و تبعیض را از ارکان اصلی انقلاب دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود بر روی مبارزه با فقر تأکید داشته‌اند و هر کس با هر جایگاهی باید این مسئله را در اصل کار قرا دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مسئله اقتصاد مقاومتی و تأکیدات فراوان رهبری بر روی این مسئله بیان کرد: مقام معظم رهبری در 14 اصل اقتصادی مقاومتی را به سران قوا ابلاغ کرده و با نام‌گذاری امسال خواستار اقدامی مؤثر در این زمینه هستند.

وی گفت: مواضع یک انقلابی در مورد آمریکا و اسرائیل، عوامل استکبار و سران فتنه باید به‌طور کامل مشخص بوده و نباید در این زمینه هیچ کوتاهی کرده و صریح و شفاف مواضع خود را مشخص کند.

سردار ابوحمزه گفت: سکوت در قبال سران فتنه از یک فرد انقلابی قابل‌قبول نبوده و هر کس و در هر جایگاهی چه دولتی، چه مجلسی و چه نظامی باید مواضع خود را کاملاً دراین‌باره شفاف بیان کند.

وی گفت: انقلابی که صرفاً به فکر عبادت بوده همانند مسجدی است که فقط در آن نماز خوانده‌شده و به اصول و مبانی انقلاب پرداخته نمی‌شود و این مسجد یک مسجد سکولاری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان دفاع همه‌جانبه از نهضت‌های آزادی‌بخش را از دیگر ویژگی‌های یک فرد انقلابی بیان کرد و گفت: یک فرد انقلابی حامی مردم مظلوم فلسطین و سوریه بوده و در برابر جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیسم سامت نخواهد بود و نسبت به نهضت‌های آزادی‌بخش مواضع شفاف و روشنی دارد.

وی گفت: انقلابی کسی است که مدیریت جهادی داشته و شش اصل کار، تلاش، ارتباط باخدا، علم، تدبیر و درایت را لوازم کار خود قرار دهد.

سردار ابوحمزه ساده زیستی، استقامت و ایستادگی در برابر مشکلات، اهل ابتکار، خلاقیت و نوآوری بودن، توکل، اهل معنویت و ذکر و نماز شب بودن را از دیگر ویژگی‌های یک فرد انقلابی عنوان کرد.

وی با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی سوءاستفاده‌ای برخی مدیران از جایگاه خود بیان کرد: باید تکلیف این حقوق‌ها مشخص و پاسخ داده شود و با مسببان آن برخورد شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان توجیه دریافت حقوق‌های نجومی را توسط هرکسی غیرقابل‌قبول دانست و بیان کرد: هرکسی از هر دولت و با هر رویکردی که باعث دست‌درازی به بیت‌المال شده باید طبق قانون با آن برخورد شده و این از مطالبات همه است.

وی گفت: یک نیروی انقلابی هم خودش باید محکم پای آرمان انقلاب ایستادگی کرده و هم دیگران را دعوت کند.

سردار ابوحمزه با اشاره به مشکلات مجود در جامعه بیان کرد: نباید منتظر کسی ماند که مشکلات را حل کند و باید باتدبیر، تلاش و توکل درصدد رفع مشکلات تلاش رد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما