نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. شهريور 1395 - 13:45   |   کد مطلب: 19947
فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: روز گذشته و در یک عملیات پلیس موفق به کشف 269 کیلوگرم گراس از یکی از روستاهای ملایر شده و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

به گزارش ملایری‌‌ها؛شعبان ترک نیا در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به عملکرد پنج‌ماهه نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی در پنج‌ماهه نخست امسال درخشان بوده و در بحث امنیت، مبارزه با کالای قاچاق، مبارزه با جرائم اقتصادی و کشف مواد مخدر ملایر در رتبه نخست استان قرار دارد.

وی با اشاره به مبارزه جدی با کالای قاچاق در راستای شعار سال بیان کرد: با توجه به مبارزات جدی با کالای قاچاق شهرستان ملایر رتبه نخست استان را کسب کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر مبارزه با مواد مخدر را یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: در این راستا از ابتدای سال 795 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملایر کشف‌شده است.

وی با اشاره به کشف 269 کیلوگرم گراس از یکی از روستاهای ملایر بیان کرد: روز گذشته و در یک عملیات پلیس موفق به کشف 269 کیلوگرم گراس از یکی از روستاهای ملایر شده و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

ترک نیا گفت: در پنج‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشف تریاک 769 درصد، هروئین 67 درصد و 221 درصد سایر مواد مخدر افزایش کشف داشته است.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در بخش پیشگیری بیان کرد: در راستای آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌ها، دانش آموزان و دانشجویان 184 جلسه برای 10 هزار و 336 نفر برگزارشده است.

ترک نیا با اشاره به افزايش 200 درصدي كشف قتل نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: به‌صورت شبانه‌روزی پيگير دستگيري قاتل طلافروش ملايري نيز بوده و با توجه به پيشرفت‌هاي علمي همه قتل‌ها كشف مي‌شود و در اين مورد نيز پيگيري‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره با  افزايش 15درصدي كشف كل سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان عنوان كرد: كاهش 38 درصدي وقوع سرقت اتومبيل، كاهش 28درصدي وقوع سرقت موتور سيلكت، كاهش 25درصدي سرقت وسايل و قطعات اتومبيل، افزايش 400 درصدي كشف سرقت‌ها و افزايش 30 درصدي كشف سرقت منزل ازجمله اين موارد بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی  ملایر با اشاره به آمار بخش راهنمایی و رانندگی بیان کرد: در پنج‌ماهه نخست امسال تصادفات منجر به فوت در ملایر 43 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در شهرستان ملایر بیان کرد: در مدت پنج‌ماهه نخست امسال تصادفات جرحی 12 درصد، تصادفات خسارتی 42 درصد و  مجروحین تصادفات 9 درصد کاهش داشته است.

ترك نيا از افزايش 218 درصدي دستگيري متهم خرده‌فروش خبر داد  و گفت:در پنج‌ماهه نخست امسال تلاشی شدن باندهای توزیع مواد مخدر 25 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره  با شعار هفته ناجا بیان کرد: شعار این هفت  "همه باهم براي امنيت و آرامش" بوده و برنامه‌های هفته نیروی انتظامی  از نهم مهرماه لغايت 15 مهرماه برگزار مي‌شود.

وی گفت: ازجمله برنامه‌هاي اين هفته سخنراني فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ملاير در نماز جمعه و غبارروبی مزار مطهر شهدا است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار