نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. شهريور 1395 - 15:54   |   کد مطلب: 19952
به مناسبت هفته تعاون مسکن مهر 120 واحدی تعاونی اداره گاز ملایر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا کارگر در آیین افتتاح واحدهای مسکن مهر 120 واحدی تعاونی  اداره گاز ملایر اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با آورده اعضا و وام مسکن مهر اجراشده است.

وی افزود: 60 واحد این مجموعه در متراژ 75 متری و 60 واحد در  متراژ 85 متری اجراشده و زیربنای کلی این مسکن مهر 12 هزار و 240 متر است.

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در شهرستان ملایر  سه هزار واحد مسکن مهر اجراشده که از این تعداد دو هزار و 500 واحد آن تحویل‌شده است و تنها واحدهای دو تعاونی باقی‌مانده است.

وی گفت : تعاونی مسکن مهر اداره گاز یکی از کم‌هزینه‌ترین واحدهای ساخته‌شده در ملایر بوده و سهم اعضا 125 میلیون ریال بوده است.

کارگر گفت: تعاونی مسکن مهر اداره گاز یکی از تعاونی‌های برتر در شهرستان ملایر بوده و سال گذشته به‌عنوان یکی از تعاونی‌های برتر کشوری شناخته‌شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در ملایر بیان کرد: به مناسبت این هفته نمایشگاهی از دستاوردهای تعاونی‌های ملایر افتتاح‌شده است.

رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی افزود: به مناسبت این هفته فروشگاه تعاونی کارکنان دانشگاه آزاد ملایر در واحد ملایر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب دو تعاونی ملایر به‌عنوان تعاونی برتر استان بیان کرد: دو شرکت تعاونی دیرین پودر و دهیاران بخش مرکزی ملایر به‌عنوان تعاونی‌های برتر استان به کشور معرفی‌شده‌اند.

کارگر گفت: شهرستان ملایر دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی بوده و کمترین توجه باعث ایجاد اشتغال و کارآفرینی در بین جوانان می‌شود.

وی با درخواست از بانک توسعه و تعاون و صندوق کارآفرینی امید برای تعاون هر چه بیشتر با تعاونی‌های در پرداخت تسهیلات بیان کرد: با توجه به وجود جوانان فعال و کارآفرین باکمی توجه می‌توان کمک بسزایی به آنان در ایجاد شغل و کارکرد.

دیدگاه شما