نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. شهريور 1395 - 8:21   |   کد مطلب: 19964
دبیر جشنواره خوشه برتر گفت: چهارمین جشنواره ملی خوشه برتر هجدهم شهریورماه با حضور باغداران استان‌های انگور خیز کشور در پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

اکبر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی خوشه برتر در ملایر اظهار داشت: این جشنواره در روز هجدهم شهریورماه و در پارک سیفیه ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: افزایش شورونشاط شغلی در بین کشاورزان و باغداران از اولین اهداف این جشنواره است.

دبیر جشنواره خوشه برتر افزود: معرفی دستاوردهای طرح باغدار نمونه و هدف‌گذاری در راستای افزایش بهره‌وری از محصولات کشاورزی و توسعه پایدار در بخش کشاورزی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره خوشه برتر است.

وی با اشاره به حضور کشاورزان و باغداران استان‌های انگور خیز کشور در این همایش عنوان کرد: علاوه بر کشاورزان شهرستان ملایر و استان همدان باغدارانی از استان‌های قزوین، سمنان، خراسان رضوی، مرکزی، زنجان، ارومیه و کردستان حضور دارند.

رحیمی با اشاره به حضور معاون باغبانی وزیر کشاورزی در این جشنواره بیان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام‌شده معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی  و مسئولین شهرستان و استان نیز در این همایش حضور دارند.

وی با اشاره به حضور 250 باغدار در سومین جشنواره خوشه برتر بیان کرد: پیش‌بینی‌شده با توجه به برگزاری جشنواره در فضای باز در این جشنواره بیش از 500 باغدار در بخش مسابقه خوشه برتر شرکت کنند.

دبیر جشنواره خوشه برتر با اشاره به مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب خوشه برتر بیان کرد: سلامتی، اندازه، رسیدگی، شفافیت و خاصیت حمل‌ونقل از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب خوشه برتر هستند.

وی با شاره به ثبت‌نام 80 نفر برای حضور در این جشنواره تاکنون گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام حضور در این جشنواره می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره به آدرس ملایر، جنب ترمینال همدان شرکت پیمان گستر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار