نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. شهريور 1395 - 8:25   |   کد مطلب: 19974
بخش ویژه استان همدان پرتال «بزنیم بیرون» با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی و تفریحی این استان به صورت رسمی آغاز به کار کرد

به گزارش ملایری‌ها؛ سامانه جامع گردشگری استان همدان در شش بخش کلی شامل «طبیعت‌گردی»، «هنرگردی»، «تاریخ‌گردی»، «گردشگری مذهبی»، « شهرگردی»، «چطوری بخریم؟» راه‌اندازی شده که هرکدام از دسته بندی‌ها به معرفی کامل جاذبه‌های این استان می‌پردازد.

این پرتال در بیش از  33 موضوع اقدام به شناسایی و معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی استان همدان کرده است تا از این طریق اطلاعات جامعی را در رابطه با هرکدام از این اماکن و ظرفیت‌ها در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

در پرتال جامع گردشگری استان همدان داده‌های کاملی از قبیل معرفی مکان، اطلاعات تماس، محل قرارگیری و جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر با خودروی شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی، ویژگی‌ها و مشخصات، امکانات، نحوه و محدودیت‌های استفاده، پیشنهادات ویژه، تاریخچه، سیمای عمومی، زمان مناسب بازدید، سئانس‌ها، نقاط مثبت و منفی، گالری تصاویر، گالری صوت و فیلم و ... در قالبی زیبا و نوین به مخاطبان عرضه می‌شود.

از جمله موارد بسیار کلیدی در این پورتال می‌توان به بخش برنامه‌ریز تفریح و سفر به منظور معرفی بهینه اماکن و ظرفیت‌ها اشاره کرد؛ به نحوی که کاربران در بخش «برنامه ریز» پرتال بزنیم بیرون می‌توانند هزینه مد نظر، زمان مورد نیاز و بخش‌های مورد علاقه خود را ارایه داده و از نزدیک‌ترین مکان‌ها مد نظر خود بر اساس داده‌های اعلامی استفاده کنند.

از دیگر سو بخش‌های «اخبار» و «مجله خبری» نیز دو حوزه اصلی فعالیت پرتال بزنیم بیرون در استان همدان به شمار می رود که ماموریت «اطلاع رسانی» و «آگاهی بخشی» را بر عهده دارند. به نحوی که اخبار مربوط به جاذبه‌ها و رویدادها ذیل همان مکان نمایش داده خواهد شد و کاربران با مراجعه به هر کدام از بخش های این پرتال، می توانند به آرشیو تمامی اخبار و گزارش های مربوطه دسترسی داشته باشند.

در کنار این موارد، تمام کاربران و مشاغل مرتبط می‌توانند با عضویت رایگان در پرتال «بزنیم بیرون» نسبت به ثبت مکان‌ها و رویدادهای جدید در سطح استان فارس اقدام کرده و از امکانات متنوعی همچون برنامه ریز پیشرفته و معرفی رایگان به مخاطبان استفاده کنند.

سامانه جامع گردشگری استان همدان از امروز در آدرس اینترنتی  www.bezanimbiroon.ir/city/hamedan

 در دسترس عموم شهروندان و گردشگران قرار دارد

دیدگاه شما

آخرین اخبار