نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. شهريور 1395 - 8:45   |   کد مطلب: 20032
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد
اجرای 168 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری 168 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌‌ها داوود ابراهیمی‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگترین سند اثبات شجاعت و اعتقاد ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاست.

وی با بیان اینکه نسل امروز باید با ناگفته‌های جنگ و شجاعت، ایثار و فداکاری ایثارگران و شهدا آشنا شوند گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود، از اجرای 168 برنامه در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در سطح شهرستان و با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

‌وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های منسجم و اثرگذار گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه و مسئولان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و... از جمله برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس در ملایر است.

ابراهیمی‌ رژه موتورسواری توسط بسیجیان، همایش پیاده‌روی خانوادگی، حضور راویان دفاع مقدس در مساجد و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در پایگاه‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری نشست‌های بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این نشست‌ها با موضوعات مختلف در راستای بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی از مزین شدن شهر به تصاویر شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: تصاویر یک‌هزار و 100 شهید شهرستان ملایر در سطح شهر ملایر نصب می‌شود.

ابراهیمی‌راد از برگزاری یادواره یک‌هزار و 100 شهید شهرستان ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این یادواره در روز اول مهرماه سال جاری با سخنرانی سردار یزدانی و سردار آذرنوش و مداحی حاج صادق آهنگران با حضور گسترده مردم در سالن 3 هزار نفری سالن الغدیر ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار