نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. شهريور 1395 - 9:00   |   کد مطلب: 20034
مدیر آموزش‌وپرورش ملایر خبر داد:
درخشش دبیران ملایری در جشنواره‌های کشوری
مدیر آموزش‌وپرورش ملایر گفت: خانم‌ها لیلا زعفرانی و راحله هاشمی ملایری به‌عنوان دبیران منتخب شهرستان ملایر در جشنواره کشوری حائز رتبه‌های برتر شدند.

کاوه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به این خبر اظهار داشت: خانم لیلا زعفرانی دبیر درس عربی مقطع متوسطه اول شهرستان ملایر، در جشنواره تحلیل محتوای کتب عربی موفق به کسب رتبه اول و در  فراخوان طراحی سؤال برتر درس عربی حائز رتبه سوم کشوری شد.

وی افزود: خانم راحله هاشمی ملایری دبیر زیست‌شناسی شهرستان ملایر، در دوازدهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد ، موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر با اشاره به سازمان‌دهی نیروی انسانی در همه دوره‌های متوسطه بیان کرد:  با رعایت دستورالعمل توسعه سنواتی و با پیگیری همکاران آموزش از تاریخ 30 مردادماه آغاز گردید و در تاریخ 17 شهریورماه پایان یافت.

وی افزود: جهت سال تحصیلی جدید در مقطع متوسطه دوم 300 نفر از دبیران در هفده رشته و در مقطع متوسطه مهارتی 170 هنرآموز سازمان‌دهی شدند.

برخورداری افزود:  سازمان‌دهی مقطع متوسطه اول جهت 500 نفر از همکاران آقا و خانم در 8 رشته درسی به‌منظور تدریس در 320 کلاس درس هم انجام شد.

وی شعار پروژه مهر را "تدبیر و تلاش، تبلور مهری پرنشاط" اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صحیح در راستای  تقویت و تعالی افتتاح مداری می‌توان این رویداد بزرگ و ملی بازگشایی مدارس با ارائه راهکارهای ارزشمندی در خصوص اولویت‌های کاری و برنامه‌های هدفمند برگزار کرد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار