نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. شهريور 1395 - 9:49   |   کد مطلب: 20066
نخستین سمن سرای غرب کشور به نام شهدای مدافع حرم در مجموعه ورزشی تختی ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی در آیین افتتاح نخستین سمن سرای غرب کشور در ملایر اظهار داشت: با توجه به تأکیدات دولت و حساسیت‌های موجود این سمن سرا افتتاح شد.

وی گفت: در اداره ورزش و جوانان تشکیل  12 سمن مدنظر گرفته شد که از این تعداد مجوز هشت سمن صادرشده و این سمن‌ها فعالیت خود را در این مرکز آغاز می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: سمن‌های فضای مجازی، ایثار و شهادت، کارآفرینی، هنر و ادبی، خانواده، آسیب‌های اجتماعی، مثبت اندیشی  در جامعه و حقوق شهروندی هشت سمن تشکیل‌شده هستند.

وی گفت: سمن سرای شهیدان مدافع حرم برای برگزاری جلسات سمن‌ها مدنظر گرفته‌شده است و فاز دوم این سمن سرا نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

رضایی افزود: در فاز دوم این سمن سرا خدمات بیشتری به سمن‌ها داده‌شده و خدماتی بیشتری برای سمن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

عبدالعظیم رضایی هم در این آیین دوران جوانی را بهترین فرصت برای کسب قله‌های موفقیت دانست و بیان کرد: اگر انسان اراده قوی داشته باشد می‌تواند توفیقات زیادی کسب کند.

فرماندار ملایر با تامید به حمایت از این سمن‌ها بیان کرد: با توجه به گسترده شدن امور در شهرها این‌گونه فعالیت‌ها نیازمند گسترده‌تر شدن است.

وی گفت: جوانان داوطلبانه و باانگیزه به عضویت این سمن‌ها درآمده و با اعتمادبه‌نفس و خودباوری شروع به کار می‌کنند و باید هر چه بیشتر از این جوانان حمایت کرد.

رضایی افتتاح این سمن سرا را بسیار مثبت دانست و بیان کرد: باید تلاش کرد که این سمن‌ها رونق گرفته و با تشویق آنان در زمینه‌های مختلفی همچون فرهنگ ایثار و شهادت، حقوق شهروندی، آسیب‌های اجتماعی و امربه‌معروف و نهی از منکر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار