نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. شهريور 1395 - 13:21   |   کد مطلب: 20096
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به پیام ولایت و رهبری غدیر سبب قوام بخشی جامعه بشری می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها غدیر را عنوان نقطه عطف تاریخ اسلام با محوریت قران و عترت عنوان کرد و اظهار داشت: پیام غدیر می‌تواند در قوام بخشی جوامع  و آشناسازی آن‌ها به نعمت ولایت تأثیر مستقیم بگذارد.

وی گفت: غدیر هم دارای ریشه قرآنی و روایی بوده و هم دارای ریشه عقلانی است و مدیریت ولایی بر گفته از غدیر را بهترین مدل برای جامعه بشری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  گفت: جامعه امروز بعد از آزمایش مدل‌های مختلف مدیریتی در دنیا به این نتیجه رسیده که بهترین مدل مدیریتی که می‌تواند مستضعفین و فقرا را نجات دهد مدل مدیریتی اسلامی یعنی مدیریت ولایی و حاکمیت خدا است که غدیر نقطه آغاز این مدل است .

وی روز عید غدیر را روز تکمیل دین خدا با ولایت حضرت علی(ع) عنوان کرد و گفت:  کمال و اتمام دین خدا با ولایت امیرالمؤمنین(ع) است و جامعه نباید بدون نعمت ولایت و رهبری بماند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به نقش ولایت و رهبری در سرانجام جامعه بیان کرد: در موج بیداری اسلامی در کشورهای  خاورمیانه  آغازی خوبی داشته اما به دلیل نداشتن ولایت و رهبری فرجام خوبی نداشتند.

وی گفت: غدیر باید نقطه آغاز معرفی امامت و ولایت به تمام جهانیان و تمامی انسان‌های آزاداندیش  شده و  تفکر اسلامی و ولایی بهترین مدل برای ایستادگی در برابر ظلم، استکبار و استبداد است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عمق‌بخشی و معرفت افزایی غدیر را مهم‌ترین وظیفه شیعیان دانست و بیان کرد: امروز با توجه به شبهات علیه نظام ولایی و حاکمیت اسلامی که  برگرفته از جهل و غرض عده‌ای بوده باید علم و مردم دراین‌باره افزایش یابد.

وی تأکید کرد: همان‌گونه که رهبر کبیر انقلاب بیان کردند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد هر چه علم مردم به ولایت و رهبری بیشتر شود آسیب‌ها به کشور کمتر می‌شود.

وی ترویج آموزه‌های غدیر بین نسل‌های مختلف یکی دیگر از وظایف مهم همه عنوان کرد و گفت: هر چه آموزه‌های نسل‌های مختلف ما به غدیر بیشتر شود نظام و کشور ما قوی‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما