نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مهر 1395 - 9:19   |   کد مطلب: 20115
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت چهارخطه شدن محور جوکار به تویسرکان مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت.

به گزارش ملایری‌ها محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: به همین منظور جلسه‌ای با حضور نمایندگان ملایر و تویسرکان و فرمانداران این دو شهر و مدیرکل راه و شهرسازی استان در محل بخشداری جوکار برگزار شد و در این جلسه پروژه چهارخطه شدن محور جوکار به تویسرکان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت دقت در تملیک مغازه‌ها و خانه‌های مستقر در سر راه این پروژه و حفظ حقوق اهالی بر سرعت بخشیدن به این پروژه تأکید کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری حادثه خیزبودن این محور، انجام این پروژه را اقدامی مثبت و ضروری در راستای بهبود وضعیت تردد اهالی و مسافران این مسیر دانست.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به پر بار بودن نشست بررسي و پيگيري مسائل و مشکلات پيش روي تکميل محور چهار بانده جوکار به تويسرکان، ادامه داد: حاضران در اين نشست ضمن اعلام آمادگي دستگاه مطبوع خود در زمينه تکميل پروژه، مسأله اصلي را وجود معارض در محدوده روستاي حسين‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار دانستند.

کاظمی با تأکید بر لزوم درنظر گرفتن حق کسب و کار و معيشت اين افراد بومي و لزوم تأمين رضايت ايشان، پيگيري کار را منوط به جلب رضايت اهالي اين روستا از طريق مذاکرات بخشدار جوکار و اعضاي شوراي اسلامي با مالکان زمين‌ها و املاک مجاور مسير، عنوان کرد.

وی گفت: مقرر شد ضمن پيگيري بخشدار جوکار، نشست‌هاي مشورتي فرمانداران و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به منظور تعجيل در تکميل پروژه به صورت 2 هفته یک‌بار تجدید شود.

دیدگاه شما