نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مهر 1395 - 12:34   |   کد مطلب: 20287
معاون شهرداری ملایر گفت: به‌منظور ارائه خدمات به عزاداران حسینی نیروهای خدماتی تنظیف در مسیرهای حركت دسته‌های عزاداری و خیابان‌های اصلی مستقرند و طرح ضربتی پاک‌سازی را قبل، حین و بعد از مراسم اجرا می‌شود.

امیر رضایی  در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام حسین (ع)  اظهار داشت: 50 پاكبان خدمات شهری به همراه دو دستگاه واتر جت و دو دستگاه ماشین زباله به‌صورت شبانه‌روز برای نظافت  معابر در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: توزیع نذورات در ظروف یک‌بارمصرف در ایام سوگواری محرم، حجم و وزن پسماندهای شهر را افزایش می‌دهد.

معاون شهردار ملایر بابیان اینکه رهاسازی زباله‌ها و ظروف یک‌بارمصرف در معابر و انهار شهر در روزهای محرم موجب بروز مشکلات زیست‌محیطی، آب‌گرفتگی‌ها و نازیبایی بصری می‌شود، بیان کرد: بعد از پایان مراسم نیز هر شب میزان تقریباً معادل 150 کیلو ظروف یک‌بارمصرف جمع‌آوری‌شده به جایگاه دفن منتقل می‌شود.

وی  به پاک‌سازی معابر پیرامون حسینیه‌ها، تکیه‌ها و اماکن مذهبی و مسیر حرکت هیئت‌های عزاداری اشاره كرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تجهیزات،ماشین‌آلات و نیروی انسانی موردنیاز به‌صورت آماده‌باش در محل‌های تعیین‌شده مستقر و به ارائه خدمات می‌پردازند.

رضایی گفت: از شهروندانی كه ما را در امر پاكیزگی و تمیز ماندن محیط عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)یاری می‌کنند و ظروف یک‌بارمصرف نذورات را در مخازن تعبیه‌شده تخلیه می‌نمایند سپاس گذاریم، امید است با تلاش همه‌جانبه همشهریان فهیم ملایری در مناسبت‌ها و مراسم سال‌های بعد دیگر شاهد تخلیه ظروف یک‌بارمصرف درسته شهر و معابر نباشیم.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما